hurtigt spørgsmål om babye'r og tv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Magsen

SussieThyssen skriver:

Mine har set tv fra de var nogle måneder..men selvfølgelig ikke i timevis, men i ny og næ, hvis jeg lige havde brug for at beskæftige dem i 5 min mens jeg lavede mad eller tog vasketøj ud af maskinen.
Senere har de selvfølgelig set børneprogrammer og den slags, tegnefilm m.m.
Jeg kan huske at den mellemste var totalt vild med rulletekster og reklamer, da hun var 3-4 mdr.
Så sad hun i sin skrå stol og kaglede løs, mens ben og arme kørte rundt LOL
Så jeg køber altå ikke den der med at børn føler sig afvist.
De tager ingen skade af, at kigge mod lyset fra tv'et, de skal bare ikke glo ind i det konstant.
Små børn tiltrækkes af lys og bevægelse, men især af lys.
Så tænd et stairinlys og lad den bette kigge på det i stedet, det kan de få mindst lige så meget glæde af

Kærligst
Sussie

hehe Naomi er helt væk i det !! altså nu er det ikke sådan at jeg placerer hende foran tv'et og smutte, men tænker mere når mor og far her ser en film og hun lige vågner, så tager vi hende selvf. op og så skriger hun bare hvis vi lægger hende ned sådan at hun ikke kan se tv'et så snart hun ser det så begynder hun at smile og pludre.. og den med stearinlys virker overhovdet ikke, jeg sætter altid lys på bordet når vi ser film og hun kigger liiiiiiige forbi dem haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

SussieThyssen

Maggieh skriver:

hehe Naomi er helt væk i det !! altså nu er det ikke sådan at jeg placerer hende foran tv'et og smutte, men tænker mere når mor og far her ser en film og hun lige vågner, så tager vi hende selvf. op og så skriger hun bare hvis vi lægger hende ned sådan at hun ikke kan se tv'et så snart hun ser det så begynder hun at smile og pludre.. og den med stearinlys virker overhovdet ikke, jeg sætter altid lys på bordet når vi ser film og hun kigger liiiiiiige forbi dem haha

Det tager hun ikke spor skade af, så lad du hende bare kigge med, hvis hun alligevel ligger og hygger ved jer og I ser tv.

Anmeld

23. januar 2011

Magsen

SussieThyssen skriver:

Det tager hun ikke spor skade af, så lad du hende bare kigge med, hvis hun alligevel ligger og hygger ved jer og I ser tv.

godt så tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.