Holly's søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. januar 2011

Maja_4000

KaMa skriver:

Så er det lagt til side. Vil du her forbi - eller skal jeg tage det med på en gåtur, når jeg skal ned mod byen?

Jeg bor yde ved hyrdehøj , så der er lidt langt til himmelev :b Så hvis du gider tage det med i byen en dag , ville det gøre det noget lettere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Vial

Maja_4000 skriver:

Jeg bor yde ved hyrdehøj , så der er lidt langt til himmelev :b Så hvis du gider tage det med i byen en dag , ville det gøre det noget lettere 

Okay. Jeg skal ud at gå en tur i morgen. Passer det. Evt. ROs Torv eller nede i byen? Så kan jeg bare tage det med, så kan vi stå og "pushe" på et gadehjørne.

Så må vi se om noget af det har din interesse - ellers triller jeg bare hjem med det igen :-)

Anmeld

24. januar 2011

lisbethita

Jeg har MASSER af hollys, og småfolk, miniature osv. Jeg vil gerne sende billeder, hvis du er interesseret, men der er for mørkt nu til at jeg kan tage pæne billeder. Så... det kan jeg evt gøre i morgen?

Har masser af lilla, lyserødt, rødt, lyselilla og andre farver!! ;-)

ELSKER nemlig også holly!! Det er dét mærke, som jeg har været mest vild med!! Jeg har masser - også i str 62, 68 og større.

OBS!!! Har også et sæt babysengetøj i hvidt med pink kløver, som du evt. kan købe?? Interesseret??

OBS: Har en pink holly's badedragt i str 68 (str 56) og en magen til i str 80 (passer str 68), som du kan købe! Jeg har været SÅ glad for dem og man kan ikke se, at de har været brugt!

Lad mig vide, om du er interesseret!

KH Lisbeth

Anmeld

24. januar 2011

Maja_4000

KaMa skriver:

Okay. Jeg skal ud at gå en tur i morgen. Passer det. Evt. ROs Torv eller nede i byen? Så kan jeg bare tage det med, så kan vi stå og "pushe" på et gadehjørne.

Så må vi se om noget af det har din interesse - ellers triller jeg bare hjem med det igen :-)

Hmm .. Onsdag er faktisk bedre , hvis du kan der :b Der skal jeg nemlig alligevel i byen 

Anmeld

24. januar 2011

Maja_4000

lisbethita skriver:

Jeg har MASSER af hollys, og småfolk, miniature osv. Jeg vil gerne sende billeder, hvis du er interesseret, men der er for mørkt nu til at jeg kan tage pæne billeder. Så... det kan jeg evt gøre i morgen?

Har masser af lilla, lyserødt, rødt, lyselilla og andre farver!! ;-)

ELSKER nemlig også holly!! Det er dét mærke, som jeg har været mest vild med!! Jeg har masser - også i str 62, 68 og større.

OBS!!! Har også et sæt babysengetøj i hvidt med pink kløver, som du evt. kan købe?? Interesseret??

OBS: Har en pink holly's badedragt i str 68 (str 56) og en magen til i str 80 (passer str 68), som du kan købe! Jeg har været SÅ glad for dem og man kan ikke se, at de har været brugt!

Lad mig vide, om du er interesseret!

KH Lisbeth

Vil meget gerne se billeder når du kan tage dem 

Anmeld

24. januar 2011

Vial

Maja_4000 skriver:

Hmm .. Onsdag er faktisk bedre , hvis du kan der :b Der skal jeg nemlig alligevel i byen 

Ja, det kunne vi godt. Kan det blive mellem 13-14 tiden?

Anmeld

25. januar 2011

lisbethita

Maja_4000 skriver:

Vil meget gerne se billeder når du kan tage dem 

Det skal jeg lige huske! Jeg har delt det op i bunker. Hvilken størrelse er du interesseret i?

kh Lisbeth

Anmeld

25. januar 2011

Maja_4000

lisbethita skriver:

Det skal jeg lige huske! Jeg har delt det op i bunker. Hvilken størrelse er du interesseret i?

kh Lisbeth

Hun bruger 56 nu .. Så 62 og 68 .. Helst ikke større :b

Anmeld

25. januar 2011

lisbethita

Maja_4000 skriver:

Hun bruger 56 nu .. Så 62 og 68 .. Helst ikke større :b

Det er super! Jeg prøver lige at få det gjort nu! Kh Lisbeth

Anmeld

25. januar 2011

Maja_4000

lisbethita skriver:

Det er super! Jeg prøver lige at få det gjort nu! Kh Lisbeth

Det lyder godt (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.