En ordentlig basse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Lolli

SussieThyssen skriver:

Jo baby er der, men ikke spædbarn LOL
Mine vejede 4500g, 5000g og 5660g og var 55, 60 og 59 cm lange, så de var heller ikke ret meget spædbørn, om noget.

Det er da også nogle fine basser du har fået dig.

Men hold da op en baby!!! Vores dreng på 4320 og 58 er jo ligefrem lille i forhold til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

SussieThyssen

Lolli skriver:

Det er da også nogle fine basser du har fået dig.

Men hold da op en baby!!! Vores dreng på 4320 og 58 er jo ligefrem lille i forhold til!

Ja...men hvis hun virkeligt har født ham selv?? det forekommer mig da godt nok utroligt

Anmeld

22. januar 2011

slettet_7530

Polkaprik skriver:

lol.. skulle lige til at sige at det jo ikke var SÅ meget større end vores bebser Sussie 800 g fra eller til... hehe.. Og jeg synes sgu min datter var knus lækker og stadig min lille babypige til trods for de 5600 g! 

Michelle

Sådan har jeg det også, min datter vejede 4700 og alle på sygehuset skulle se den kæmpebaby der avr kommet  og jeg synes jo bare hun var min lille trold

Anmeld

22. januar 2011

Lolli

SussieThyssen skriver:

Ja...men hvis hun virkeligt har født ham selv?? det forekommer mig da godt nok utroligt

Ja, der står jo at fødslen forløb uden problemer.  Helt vildt.

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

Lolli skriver:

Ja, der står jo at fødslen forløb uden problemer.  Helt vildt.

Jeg ved ikke rigtigt...han ser lidt for "perfekt" ud...hvis du kan følge mig.
Et barn der vejer SÅ meget, skal altså være klemt og trykket meget mere i hovedet, hvis det er kommet den normale vej ud.
Blot en tanke.
Han ligner min, da han var nyfødt efter kejsersnit...helt perfekt og slet ikke skrubbet eller trykket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.