En ordentlig basse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Polkaprik

Synes da lige jeg ville vise jer min lækre tøs da hun var få timer gammel  Der kan man vist godt se hun ikke var den mindste af slagsen..hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

SussieThyssen

Polkaprik skriver:

lol.. skulle lige til at sige at det jo ikke var SÅ meget større end vores bebser Sussie 800 g fra eller til... hehe.. Og jeg synes sgu min datter var knus lækker og stadig min lille babypige til trods for de 5600 g! 

Michelle

Ja..nemlig
Ens egen gris....osv.
Og fordelen er jo at de er på med det samme, og så skal man bare havde skoletasken pakket og klar til skolestart den følgende uge

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

Polkaprik skriver:

Synes da lige jeg ville vise jer min lækre tøs da hun var få timer gammel  Der kan man vist godt se hun ikke var den mindste af slagsen..hahaha

Eiii hvor dejlig...hvor stor var hun??

Anmeld

22. januar 2011

Polkaprik

SussieThyssen skriver:

Eiii hvor dejlig...hvor stor var hun??

Jamen hun var lige lidt mindre end din den største. Hun vejede 5600 og var 58 cm

Anmeld

22. januar 2011

roenlund

min dreng som er fra d. 30.10.10 er jo ikke engang så stor endnu...

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

Polkaprik skriver:

Jamen hun var lige lidt mindre end din den største. Hun vejede 5600 og var 58 cm

det var dæmle også en stor pige
Ja, så er der lidt at tage på

Anmeld

22. januar 2011

ESV

SussieThyssen skriver:

Fandt lige det her på tv2 nyhederne.

Det var en ordentlig basse.
Ikke så meget længden, men vægten...OMG, godt det ikke var mig.
jeg syntes at mine 3 var rigeligt store.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-36747626:fødte-kæmpebaby-på-64-kilogram.html

Kærligst
Sussie

Tør slet ikke tænke på hvad der kunne være sket hvis jeg skulle have forsøgt at få sådan en basse ud af naturlige veje.. Min datter vejede 3404 og ødelage stort set alt hvad hun kunne på vej ud..

Anmeld

22. januar 2011

Polkaprik

SussieThyssen skriver:

det var dæmle også en stor pige
Ja, så er der lidt at tage på

Lige præcis. Man var slet ikke så bange for at tage ved hende og vores SP sagde faktisk at det mange gange var en god ting med store bebser fordi at folk turde at mosle lidt mere med dem og det havde de godt af

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

ESV skriver:

Tør slet ikke tænke på hvad der kunne være sket hvis jeg skulle have forsøgt at få sådan en basse ud af naturlige veje.. Min datter vejede 3404 og ødelage stort set alt hvad hun kunne på vej ud..

Ja..tænker også at enten må hun da være bygget af postelastikker eller sådan noget eller hun må da have sprunget fra navlen og hele vejen ned og rundt op til midt på ryggen.
5 kg..det kunne jeg klare...men min søn som vejede de der 5,6...no way.
Men...ikke for noget..jeg synes altså ikke han ligner en, der har gået gennem en fødsel..han er så fin i huden og ansigtet at man skulle tro han var taget ved kejsersnit...hvad synes i??

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

Polkaprik skriver:

Lige præcis. Man var slet ikke så bange for at tage ved hende og vores SP sagde faktisk at det mange gange var en god ting med store bebser fordi at folk turde at mosle lidt mere med dem og det havde de godt af

Netop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.