Tak for jeres svar i tråden: https://www.baby.dk/debat/85832pi1/boern-01-aar/feber---.aspx
som det var mig der gemte sig bag ved...
I går blev Elias lagt i seng, men vågnede efter en time med 40,3 i feber, han var fuld af energi og sad og grinede og hoppede ved mig. Men så fik han feberkramper...
Gik FULDSTÆNDIG i panik, sagde til min veninde hun skulle ringe 112, og han blev lagt spitterragende på en kold madras. Anfaldet varede 5 min, så kunne jeg få kontakt med ham igen i ca. 1 min. og så fik han et anfald igen på 5. min men kun i den ene side af kroppen. Det havde lægerne på skejby ikke rigtig hørt om før, så vi skulle overnatte der i nat... Lige kommet hjem, han har ca. 39 i feber nu, men sover eeendelig efter en lang nat hvor vi først kom iseng klokken 3, og han vågnede igen 5.30...
Øv altså, var SÅ nervøs da han fik feber igår, og endte bare som jeg altid frygter når han har feber... Havde heldigvis min veninde her igår, ellers tror jeg sgu jeg var brudt helt sammen.
Han skal have en EG scanning (mener jeg de kaldte det) for at udelukke epilepsi, da han kun krampede i den ene side. Men lægerne mener ikke det er det.. heldigvis..
Bare lige en update her fra, nu er jeg heldigvis lidt mere rolig, troede feberkrampr var meget mere farlige end de reelt er. Og nu ved jeg hvad jeg skal gøre næste gang hvis det skulle ske igen...
Anmeld