mayapigen skriver:
Lige mine ord, jeg har det på helt samme måde som dig 
Men jeg elsker også når de sidder med ham, og de smiler over hele ansigtet.. Det er ikke for at være negativ omkring dem.. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal stille op, for det gør mig så sur og ked af det. Jeg er især hissig når det er vedrørende maden, fordi det er vores beslutning. Det er mit første barn, og det betyder så meget for mig, at vi bestemmer alt. Min mand synes er ligeglad med hvad mad han får, men det er mænd vel ofte lidt ligeglad med.. Men derfor skriver jeg her inde, for det er svært at gå med inden i når min mand ikke helt forstpr mig.. Åååårh jeg synes det er et træls problem, og jeg kan godt se jeg måske går for meget op i det, men jeg er også bare nød til at få sagt fra hvor det går mig på.. (sorry den lange tekst)
Jamen ved du hvad - det er bare SÅÅÅ normalt at have det sådan, så det skal du slet ikke føle unormalt!!!
Jeg har måtte sige fra på mange måder... især i forhold til, hvor meget hun skal "gå på omgang" og når der KONSTANT skal tages billeder af hende med en MEGA blitz!!!
Jeg har aldrig været god til at sige fra, og for det meste har jeg bare talt til 10 et par gange, MEN jeg kan mærke, at efter jeg er blevet mor, så er løvinden kommet frem i mig!! JEG er nødt til at sige fra på min datters vegne, for hun er for lille til selv at kunne! Hun er dog begyndt at græde, hvis hun er for meget hos andre end os... og det er jeg faktisk rigtig glad for! For så kan jeg se, at hun også er ved at lære at sige stop, når hele det der trommerum blir for meget!!!
Jeg synes helt klart, at hvis du kan mærke helt ind i dit hjerte, at det generer dig, når dine svigerforældre eksempelvis giver din søn noget mad, uden lige at have spurgt dig først, så skal du fortælle dem det! Gør det med et smil på læben, og sig, at det er rigtig dejligt, at de gerne vil være en del af det alt sammen, men at du vil sætte pris på, at de lige hører dig ad først!
Man kan virkelig komme langt, så længe man bare siger tingene i en ordentlig tone og med et smil i mundvigen... - det er sådan, jeg plejer at gøre!!