FB: Ida's rejse til verden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

CamiRon

Mille83 skriver:

Hej Smukke

Igen stort tillykke, og hvor er det da en drømmefødsel....3 pres?  altså hvis jeg blev lovet det 2 gang, så gjorde jeg det gerne igen 

Knus

Hej søde!

Du er da NØDT til at gøre det igen og tror det går nemmere for de fleste 2. gang.  Nicoline skal da ha' en bror eller søster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

CamiRon

mortil3dejligepiger skriver:

Tillykke med din lille datter!  Det lyder som en rigtig god fødsel - hurtig og nem

Hvordan var din første fødsel i forhold?

Min første fødsel var næsten lige så nem.

Kom ind til tjek på FG. omkring kl. 17 fordi jeg ikke havde mærket liv og havde lidt plukkeveer - var så 3 cm åben. Kørte hjem efter taske + aftensmad. Blev indlagt ca. kl.19.30. Havde stadig kun "plukkeveer" der ikke gjorde ondt og var stadig 3 cm. åben. JM. tog vandet kl. 20.00 - veerne kom straks og gjorde temmelig ondt! Pressetrangen kom omkring kl. 22 og kl. 22.32 fødte jeg Emma.

Hvordan har dine fødsler været?

Anmeld

26. januar 2011

Mille83

CamiRon skriver:

Hej søde!

Du er da NØDT til at gøre det igen og tror det går nemmere for de fleste 2. gang.  Nicoline skal da ha' en bror eller søster.

umiddelbart nej, så er jeg i en periode hvor jeg ikke skal have flere  Kun hvis jeg kan undgå bækkenløsning, samt de 9 mdr man er gravid, hvilket nok ikke er muligt...Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.