SSL skriver:
Hej med dig 
Jeg har selv oplevet noget lign. forrige måned.. Jeg testede positivt aften før forventet mens, så dvs. 3+6, og den var svagt positiv, og vi troede den var der - MEN, allerede om lørdagen med morgenurin var den negativ, men en forblev underlig lyserød i hele feltet.. Og da sagde min gynækolog, at det nok var en biokemisk abort, så min krop havde udskildt ægget, men fordi min krop inden da, havde indstillet sig selv på ikke at menstruere, så gik jeg over tid, og normalt er min cyklus bare 28dage.. Men min var oppe på 36.. Og det er nok derfor.. Yderligere sagde min gynækolog, at kroppen godt kunne udeblive mensen HELT i dén måned, og først komme igen måneden efter, meget forskelligt fra kvinde til kvinde, men som regel skal den jo være forsinket, for det også tyder på en biokemisk 
Derudover, sagde min gynækolog, at jeg måtte gerne teste efter 3+0, for at se om der er et mønster i det, at få en biokemisk.. Men det er fordi, jeg først skal have de sidste undersøgelser efter sommeren (på om vi kan få børn), så indtil da har min gynæ. godkendt at teste efter 3+, men først derefter 
Du kan vidst (tror jeg), få piller mod det, hvis du fortsætter med konstante biokemisk, men jeg fik sååå mange informationer dén dag jeg selv var til gynækolog, så jeg er ikke sikker 
Held og lykke herfra, og jeg ved hvordan det føles - IKKE SJOVT! 
Men du får en
herfra! 
Tak hmm nej det er bestemt ikke sjovt da os træls for jer..
hmm.