øvøv muligvis mistet spire.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

camillahej

SussieThyssen skriver:

Først et stort trøsteknus

Og så vil jeg da sige, at normalt har det ingen betydning om man skulle blive syg heller ikke med influenza, men..man kan jo ikke vide det med sikkerhed.
Men ofte er det sådan, at kroppen har brug for at øve sig, og lære dette nye med et foster at kende, og derfor skal ligesom kickstartes.
Det er jo lidt ulempen ved alle de fintmærkende tests, man har i vore dage, og så det at man bare ikke kan vente og se tiden an, som man blev nødt til før i tiden. Det kribler i en.
Der måtte man pænt vente til mens udeblev og så yderligere vente i mindst 8 dage, før man overhovedet kunne forsøge at få lavet en test...hos lægen. Og var den ikke positiv, ja så ventede man yderligere 8 dage eller lægen sagde, at man måtte vente og se om næste mens også udeblev.
Ja, så tålmodig måtte man være dengang. Men det gjorde jo også, at mange af de korte graviditeter slet ikke blev opdaget, man konstaterede bare, at man var blevet lidt forsinket eller at kroppen lavede et overspring.
Først efter de nye tests er kommet frem, ja så har man fx fået focus på, at noget med 6 ud af 10 1. gangs graviditeter ender i en bio/kemisk abort eller en meget tidlig abort.
Så..fat mod...og op på hesten igen...jeg er sikker på, at den næste nok skal blive til noget.

Kærligst
Sussie

Tak det var sød skrevet er godt nok skuffet over mig selv at jeg ku finde på at teste før min testdag her den 28

Men følte jeg var gravid og så da man så de to streger troede man bare den var hjemme.. hmm ..

Men ja må bare sexe med min dejlige mand igen igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

camillahej

Secrets skriver:

Tvivler på at jeres sygdom er en faktor, og så synes jeg, at du skal vente med at teste næste gang. Jeg mindes du var 2+et eller andet, da du testede, og jeg synes det er lidt dumt (det er kærligt ment) at teste så tidligt, fordi du ikke aner, om det sætter sig fast, og så bliver du bare mega skuffet Havde du ventet til testdag eller et par dage før, havde det jo været en anden sag. Så vent lige med at teste næste måned, søde 

Hej nej bare mig der ikke kunne finde ud af det med hvor langt jeg var henne var 3+6 da jeg testede men igen det var os for tidligt skulle ha ventet til min test dag men nu jeg blevet det klogere men følte virkelig jeg var gravid der d. 19 derfor jeg tog en test.. hmm .

Men må bare prøve igen.

Anmeld

22. januar 2011

<3

Har også (måske) mistet et foster på infektion. Jeg havde det sim om jeg var gravid men ville ikke teste før så dagen før testsag fik jeg konstateret halsbetændelse og fordi det var i første trimester så skulle jeg på speciel medicin, lægen gik ud fra at jeg var gravid da jeg ikke var efter testdag endnu, og der sagde han at det var et kritisk tidspunkt at få infektion på så min pointe er at det kan altså godt være infektionen. Stort kram.

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

camillahej skriver:

Tak det var sød skrevet er godt nok skuffet over mig selv at jeg ku finde på at teste før min testdag her den 28

Men følte jeg var gravid og så da man så de to streger troede man bare den var hjemme.. hmm ..

Men ja må bare sexe med min dejlige mand igen igen..

Hehe...det er da heller ikke den værste del af det

Anmeld

22. januar 2011

camillahej

Kirle skriver:

Har også (måske) mistet et foster på infektion. Jeg havde det sim om jeg var gravid men ville ikke teste før så dagen før testsag fik jeg konstateret halsbetændelse og fordi det var i første trimester så skulle jeg på speciel medicin, lægen gik ud fra at jeg var gravid da jeg ikke var efter testdag endnu, og der sagde han at det var et kritisk tidspunkt at få infektion på så min pointe er at det kan altså godt være infektionen. Stort kram.

okay, det var da træls for dig.. Hmm det bestemt ikke sjovt hvis man har mistet..

Men ok så kan det jo være det giver pote næste gang, kan man kun håbe på!

Anmeld

22. januar 2011

camillahej

SussieThyssen skriver:

Hehe...det er da heller ikke den værste del af det

Nej hehehhe det da lækkert!

Anmeld

22. januar 2011

Cris

SussieThyssen skriver:

Først et stort trøsteknus

Og så vil jeg da sige, at normalt har det ingen betydning om man skulle blive syg heller ikke med influenza, men..man kan jo ikke vide det med sikkerhed.
Men ofte er det sådan, at kroppen har brug for at øve sig, og lære dette nye med et foster at kende, og derfor skal ligesom kickstartes.
Det er jo lidt ulempen ved alle de fintmærkende tests, man har i vore dage, og så det at man bare ikke kan vente og se tiden an, som man blev nødt til før i tiden. Det kribler i en.
Der måtte man pænt vente til mens udeblev og så yderligere vente i mindst 8 dage, før man overhovedet kunne forsøge at få lavet en test...hos lægen. Og var den ikke positiv, ja så ventede man yderligere 8 dage eller lægen sagde, at man måtte vente og se om næste mens også udeblev.
Ja, så tålmodig måtte man være dengang. Men det gjorde jo også, at mange af de korte graviditeter slet ikke blev opdaget, man konstaterede bare, at man var blevet lidt forsinket eller at kroppen lavede et overspring.
Først efter de nye tests er kommet frem, ja så har man fx fået focus på, at noget med 6 ud af 10 1. gangs graviditeter ender i en bio/kemisk abort eller en meget tidlig abort.
Så..fat mod...og op på hesten igen...jeg er sikker på, at den næste nok skal blive til noget.

Kærligst
Sussie

Jeg tænkte på det samme... Mange gange sker der, men vi ved ikke noget om... Jeg bliver altid overresket, hvor mange putter datoer til at planlægge babier og hvor mange køber æl-test og de har styr på alt det der og de købe en grav. test til en bestemt dag osv osv... Jeg kan godt forstå, at man gør, når man har prøvet måske i et år, men eller synes jeg, at du skal bare smide alle de test ud af vindue og starte helt forfra stille og rollig og så kan du købe en test, når du synes at du allerede har ventet nok på din mens. Held og lykke!!!

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

Cris skriver:

Jeg tænkte på det samme... Mange gange sker der, men vi ved ikke noget om... Jeg bliver altid overresket, hvor mange putter datoer til at planlægge babier og hvor mange køber æl-test og de har styr på alt det der og de købe en grav. test til en bestemt dag osv osv... Jeg kan godt forstå, at man gør, når man har prøvet måske i et år, men eller synes jeg, at du skal bare smide alle de test ud af vindue og starte helt forfra stille og rollig og så kan du købe en test, når du synes at du allerede har ventet nok på din mens. Held og lykke!!!

Nemlig

Anmeld

22. januar 2011

camillahej

Cris skriver:

tak ja det er måske rigtig nok vil jeg tænke over!!

Anmeld

22. januar 2011

SSL

Hej med dig

Jeg har selv oplevet noget lign. forrige måned.. Jeg testede positivt aften før forventet mens, så dvs. 3+6, og den var svagt positiv, og vi troede den var der - MEN, allerede om lørdagen med morgenurin var den negativ, men en forblev underlig lyserød i hele feltet.. Og da sagde min gynækolog, at det nok var en biokemisk abort, så min krop havde udskildt ægget, men fordi min krop inden da, havde indstillet sig selv på ikke at menstruere, så gik jeg over tid, og normalt er min cyklus bare 28dage.. Men min var oppe på 36.. Og det er nok derfor.. Yderligere sagde min gynækolog, at kroppen godt kunne udeblive mensen HELT i dén måned, og først komme igen måneden efter, meget forskelligt fra kvinde til kvinde, men som regel skal den jo være forsinket, for det også tyder på en biokemisk

Derudover, sagde min gynækolog, at jeg måtte gerne teste efter 3+0, for at se om der er et mønster i det, at få en biokemisk.. Men det er fordi, jeg først skal have de sidste undersøgelser efter sommeren (på om vi kan få børn), så indtil da har min gynæ. godkendt at teste efter 3+, men først derefter

Du kan vidst (tror jeg), få piller mod det, hvis du fortsætter med konstante biokemisk, men jeg fik sååå mange informationer dén dag jeg selv var til gynækolog, så jeg er ikke sikker

Held og lykke herfra, og jeg ved hvordan det føles - IKKE SJOVT!

Men du får en  herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.