Feber...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er en ok temperatur og ikke spor allarmerende søde ven.
Put du ham bare i seng evt med en flaske kamille i sengehjørnet, så han kan tage den hvis han bliver tørstig. Det slår iøvrigt også feberen lidt ned.
Og så har han det sikkert meget bedre i morgen.
Men kig til ham et par gange i løbet af natten
Hehe, den med snorkeriet kan jeg godt forstå LOL

Den er steget igen til 39,7, han ligger bare og ser tv nu, så holder lige lidt øje og ligger ham iseng når den ikke stiger mere, så kan jeg lige tjekke inden jeg selv går i seng...

Puhh det er da utroligt så mange bekymringer der følger med moderskabet

Tak for svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Den er steget igen til 39,7, han ligger bare og ser tv nu, så holder lige lidt øje og ligger ham iseng når den ikke stiger mere, så kan jeg lige tjekke inden jeg selv går i seng...

Puhh det er da utroligt så mange bekymringer der følger med moderskabet

Tak for svar...

Så længe han gider kigge på tv'et er han ok.
Men giv ham evt en børnepanodil, så får han det også lidt bedre og kan få en god nats søvn.

Og det var så lidt

Anmeld

21. januar 2011

helora

Jeg vil lige tilføje i forhold til feberkramper, at du altid skal ringe 112, hvis den lille får det. Det er nu sjældent, at det forekommer.

Under alle omstændigheder og fordi han har feber, ville jeg nok have ham ved siden af mig i sengen i nat.

God bedring med ham

Anmeld

21. januar 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

I dag har min søn fået sin 1 års vacc. og har fået feber. Han har kun haft feber 2 gange før i forbindelse med vacc. Og jeg er simpelthen SÅ nervøs hver gang. Så tænkte det måske ville hjælpe hvis jeg vidste hvornår jeg reelt behøver være nervøs..

Hvor meget må han "højest" have i feber før jeg bør kontakte vagtlægen?

Hvis han får feberkramper, ringer man så 112 eller?

skal han pakkes ind når han ryster af kulde, eller får det bare feberen til at stige yderligere?

Tror i jeg skal lade ham sove i min seng i nat, eller på eget værelse med babyalarmen?

Jeg er nok lidt at et pylre, men han har aldrig været syg, så blir nervøs ved det mindste...

Har lige snakket med vagt lægen angående min egen dreng spm ligger med feber 39,5

Ringede fordi han fik dræn i i fredags og det flyder derfra & nu feber. Spurgte til feber ( højden ) men det havde ikke så meget at sige sagde han - Det var den almen tilstand du skal kikke på...

Om han drikker - kontaktbar - våde bleer

Det var det jeg fik svar på - men det er aldrig rart når de har feber. Silas får også feber ved vaccine og det vare natten over og så er han frisk igen...

God bedring til ham - håber snart han er på benene igen

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Så længe han gider kigge på tv'et er han ok.
Men giv ham evt en børnepanodil, så får han det også lidt bedre og kan få en god nats søvn.

Og det var så lidt

Har ingen børnepanodil desværre, tror jeg hellere jeg må købe til han skal ha sin 15 mdr's vacc...

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

helora skriver:

Jeg vil lige tilføje i forhold til feberkramper, at du altid skal ringe 112, hvis den lille får det. Det er nu sjældent, at det forekommer.

Under alle omstændigheder og fordi han har feber, ville jeg nok have ham ved siden af mig i sengen i nat.

God bedring med ham

Okay, tak for svar... Ved godt det sikkert er irrationelt, for jeg har aldrig haft det.. Men man blir sgu bare så nervøs når man høre så meget om det.. :-)

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Har lige snakket med vagt lægen angående min egen dreng spm ligger med feber 39,5

Ringede fordi han fik dræn i i fredags og det flyder derfra & nu feber. Spurgte til feber ( højden ) men det havde ikke så meget at sige sagde han - Det var den almen tilstand du skal kikke på...

Om han drikker - kontaktbar - våde bleer

Det var det jeg fik svar på - men det er aldrig rart når de har feber. Silas får også feber ved vaccine og det vare natten over og så er han frisk igen...

God bedring til ham - håber snart han er på benene igen

Okay... Tak for svar, tror bare jeg holder lidt øje med ham... Men hvad gør man lige om natten, jo svært at se om han "er der" når han sover...

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Har ingen børnepanodil desværre, tror jeg hellere jeg må købe til han skal ha sin 15 mdr's vacc...

Det er altid en god ide at have i huset...også i al almindelighed.
man ved aldrig hvornår man kan få brug for dem.

Anmeld

21. januar 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Okay... Tak for svar, tror bare jeg holder lidt øje med ham... Men hvad gør man lige om natten, jo svært at se om han "er der" når han sover...

ja det tænkte jeg også da lægen spurgte mig for her er Silas også puttet  ved det faktisk ikke...

Anmeld

21. januar 2011

bullerbassen

SussieThyssen skriver:

Det er altid en god ide at have i huset...også i al almindelighed.
man ved aldrig hvornår man kan få brug for dem.

Her er der ALTID børnepanodil i huset - Silas har jo ofte feber.

Så må give dig ret - Just i case

Hvordan gik din samtale ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.