Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Jeg kommer til at tænke på "kongeriet" med søs egelind og kirsten lehfeldt.. Det kunne lige være en karakter for dem...
Jeg kommer til at tænke på "kongeriet" med søs egelind og kirsten lehfeldt.. Det kunne lige være en karakter for dem...
Ja! Eller Det Brune Punktum!
Dyrleif og hendes veninde Jens Vibeke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes Rasmus er et dejligt navn..
mathildemb skriver: Jeg synes Rasmus er super sødt. Det kan godt være, det er almindeligt, men det er til gengæld ikke et af de "kedelige" almindelige navne. Giver det mening?
Jeg synes Rasmus er super sødt. Det kan godt være, det er almindeligt, men det er til gengæld ikke et af de "kedelige" almindelige navne. Giver det mening?
Jah tror godt jeg forstå hvad du mener
Jeg syntes Rasmus er så fint et navn! Så det kan i sagtens kalde ham
MetteDN skriver: Vi har længe været sikker på hvad vores søn skal hedde også før vi fandt ud af hvad det var. Nu vil jeg så bare lige hører jeres mening.. Vi vil gerne have han skal hedde Rasmus opkaldt efter min kærestes bedste kammerat som blev slået ihjel nogle år tilbage .. Men er navnet for almindeligt ??
Vi har længe været sikker på hvad vores søn skal hedde også før vi fandt ud af hvad det var. Nu vil jeg så bare lige hører jeres mening..
Vi vil gerne have han skal hedde Rasmus opkaldt efter min kærestes bedste kammerat som blev slået ihjel nogle år tilbage ..
Men er navnet for almindeligt ??
Rasmus er et smukt smukt navn Sød betydning hvis han får det fordi din mands ven hed det. Han skal da bare hedde det.
Jeg synes Rasmus er en udødelig klassiker og jeg kender kun søde Rasmuser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128