Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
blomst84 skriver: Føder Rikke?? Hun har ikke været online i nogle dage nu? Eller er det mig som ikke har fulgt ordentlig med herinde
Føder Rikke?? Hun har ikke været online i nogle dage nu? Eller er det mig som ikke har fulgt ordentlig med herinde
Haha, det er vist dig! Hun fødte lille Karla for et par dage siden. Vist d. 18. eller 19., så det er nok derfor hun ikke er online. Elvers havde set det på facebook!
piadas skriver: Haha, det er vist dig! Hun fødte lille Karla for et par dage siden. Vist d. 18. eller 19., så det er nok derfor hun ikke er online. Elvers havde set det på facebook!
blomst84 skriver: Wauw tillykke til riksen så ja jeg kommer ikke så meget herinde for tiden
Wauw tillykke til riksen så ja jeg kommer ikke så meget herinde for tiden
Jamen det er der jo en naturlig grund til!
Hun har skrevet det i denne tråd:
https://www.baby.dk/debat/85221pi5/1--kvartal-2011/riksen-carina-mettenoah-og-jeg.aspx
piadas skriver: Jamen det er der jo en naturlig grund til! Hun har skrevet det i denne tråd: https://www.baby.dk/debat/85221pi5/1--kvartal-2011/riksen-carina-mettenoah-og-jeg.aspx
blomst84 skriver: 1000 tak godt du lige kan opdatere mig
1000 tak godt du lige kan opdatere mig
Jamen, det var da så lidt, når jeg alligevel ikke har andet at lave end at vente på veer!
piadas skriver: Jamen, det var da så lidt, når jeg alligevel ikke har andet at lave end at vente på veer!
blomst84 skriver: Så får du også lidt ve-støv herfra kan være du overhæler både carina og Ditte
Så får du også lidt ve-støv herfra kan være du overhæler både carina og Ditte
Det tror jeg næppe - det ville heller ikke være fair selvom jeg ikke ville have noget imod det!
Det er altså også vildt. Jeg var nervøs på deres vegne omkring jul og nytår, for at de skulle føde juleaften eller nytårsaften...og det er altså snart en måned siden og nu er de begge gået over tid. Ej, altså!
FØD SÅ, LADIES!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128