hvad pokker er dealen med dem?
ikke på vildkår om jeg forstår deres dødskørsel...gad vide om jeg selv er lige så uansvarlig når jeg kører på cykel?
mange har ingen lys på, mange kigger sig ikke over skulderen når de svinger ud...og mange igen kan ikke kende en stoplinje, om så fandme cyklen væltede over den!
jeg siger ikke at alle er sådan, men hold da op hvor mange bare er ligeglade med deres liv?
Jeg har lige kørt bag en cyklist oppe fra dagplejen, som troede han var en motorcykel...han lå midt ude på vejen, og kørte som han var en motorcyklist...no shit?
da vi kommer ned af forbindelsesvejen, kommer der et stykke vej som er ret smalt, der holder en stor varevogn parkeret, og foran mig kørte en anden bilist, som ikke kunne komme forbi ham idioten på cykel, da så cyklisten når varevognen, drøner han ud foran bilisten foran mig, for at komme forbi...uden så meget som at kigge sig tilbage...hvad fanden er det lige der er galt med sådan en mand?
da så vi når ned over viadukten er der et lyskryds, og der er rødt...men ikke for en cyklist åbenbart, niks han drøner bare ud mellem bilerne...
altså, man ville jo næsten ønske at sådan en idiot slog sig halvt fordærvet...eller en eller anden syntes han skal have en lektie...og vælter ham af cyklen med sin bil, problemet med sådan en idiot er bare, at bløde bilister ingen forsikring skal have! så rammer man ham, så er det sgu for egen regning!
jeg fatter ikke en skid af det, hvorfor skal knallertlister have en lovpligtig forsikring når sådan en stodder kan te sig i trafikken som det passer ham!
den tid det tog mig at køre fra falck i nørresundby, og hjem, en tur på godt...hmmm...3-4 km. ja det var også den tid det tog ham at cykle den...godt nok går det ned af bakke, men for helvede da...det er da ikke normalt adfær at drøne som en sindsyg på den måde...
hvis nu typen her havde været 15 år gammel, så kunne jeg forstå det, men niks, han var mellem 30 og 40...altså gammel nok til selv at have børn han måske skal opdrage til at køre på gaden...ark altså, de skide cyklister!
Anmeld