Debutantkage - Og det blir IKKE den sidste ;o) +billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

misslea

Polkaprik skriver:

Sådan der! Super fin kage du har fået lavet dig!

Blev husbonden glad?

Michelle

TAK Michelle....

Og endnu engang tak for de gode råd - det hjalp VIRKELIG!!!

JAAAAH han blev super glad, og nøøøj hvor smagte den godt!!!

Kunne dog ikke lige finde ud af, hvordan jeg skulle få de bogstaver trykket ordentlig ud.. de sad fast.. også selvom, at jeg havde drysset med maizena både på fondant og lineal...!!! Men tror måske, at fondanten var lidt for tyk...!!!

Hav de bare ikke så meget tid, så jeg lavede blomster og sommerfugle i stedet...!!! Den kom til at se en del anderledes ud.... men pyt, den blev fin og smagte SÅ godt... heheh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

misslea

Pia. skriver:

Ej hvor er den altså flot... Er død misundelig over jeres kage evner...

Den ser super lækker ud...

1000 tak Pia!!!

Ja sådan har jeg også haft det, når jeg har set alle de andres kager, så tænkte, at NU skal det være.. heheh!!

Anmeld

21. januar 2011

LISBETH:-)

Flot 1. kage

Anmeld

21. januar 2011

Chewy

misslea skriver:

Hej derude....

JAAAAH... det er da bare HERRE sjovt, det der med kager!!! Nøøøøj hvor jeg hyggede mig...!!! Hehehe!!!

Min første fondantkage NOGENSINDE.....

Den er lavet med alm. lyse bunde, toblerobecreme og bærsymfoni-mousse smurt op chokoladesmørcreme og overstrukket med fondant!

Det var meningen, at Martins navn skulle skrives på, men uuuuhhh de der linealbogstaver krævede vidst lidt mere tid, end jeg lige havde...!! Så det må jeg øve til næste gang!!!

Og så skal det ige tilføjes, at jeg fik gode råd over mailen af Michelle (Polkaprik).... heheh!!!

Her kommer der lige lidt billeder.....

Hvad smager det fondant egentlig af? Er det sådan lidt marcipan agtigt, eller?

Og igen - super sød kage

Anmeld

21. januar 2011

K&S

den kan du godt være MEGET stolt af....!

Anmeld

21. januar 2011

mariamiss6

Nina Sophia skriver:

jeg tror ikke på at det er den første kage du laver smukkesen!

Ej, jeg er nok bare hamrende jaloux, min første mmf kage gik nemlig totalt i vasken.

Hvordan for du mmf'en så glat og uden "klumper" når man skal rulle fondaten i flourmelis??

den er hamrende flot

Når du strør din flormelis ud på bordet, skal du gøre det gennem en fin sigte eller en skumklud.... På den måde kommer flormelisen støvfint ud, og klumper altså ikke

Hvis du ikke har en fin sigte, kan du bare tage en skumvaskeklud, og putte lidt flormelis i midten af den, og så lige binde hjørnerne sammen, så har du en lille pose du kan duppe på bordet

Anmeld

21. januar 2011

mariamiss6

Forresten rigtig fin førstegangskage

Anmeld

21. januar 2011

NessaXenia

mariamiss6 skriver:

Når du strør din flormelis ud på bordet, skal du gøre det gennem en fin sigte eller en skumklud.... På den måde kommer flormelisen støvfint ud, og klumper altså ikke

Hvis du ikke har en fin sigte, kan du bare tage en skumvaskeklud, og putte lidt flormelis i midten af den, og så lige binde hjørnerne sammen, så har du en lille pose du kan duppe på bordet

så er det nok derfor

tak

Anmeld

21. januar 2011

Ayasmor

super flot kage.. specielt af at være den første.. Må sige at jeg altså altid har beundret din udstråling og synes du virker til at være et meget kærligt og varmt menneske.. og derudover, så stråler stoltheden jo ud af af dig, på billedet hvor du holder kagen.. Glæder mig til at se dine fremtidige kager

Anmeld

21. januar 2011

Kvindemin

Hvor er du sød og hvor er den sød <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.