sandhedens time

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. september 2008

heaven

så i det program??

Jeg var nu glad for at jeg ikke var deltagerens kæreste, puha...8(

han har sparket en høne ihjel, løjet om operationer som soldat, stjålet, ryger hash reglmæssigt, synes ikke hans kæreste er den bedste han har været sammen med seksuelt, tror ikke hun vil være en god mor...... osv!!

Det er da vist ikke uden grund programmet har den titel, tsk tsk...

500000 er mange penge at kunne vinde, men ville i udstille jer selv så personligt som dette program gør?? Jeg ville ikke...... ikke at jeg har noget at skjule overfor min mand, men det er da ikke alt jeg ville have at mine forældre f.eks skulle vide - eller "hele verden" for den sags skyld.....

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2008

Tynen

Nej desværre - Ville dælme godt have set det.

Gad vide om man kan se det på nettet?!
Man undres...

Anmeld

17. september 2008

heaven

Tynen skriver:

Nej desværre - Ville dælme godt have set det.

Gad vide om man kan se det på nettet?!
Man undres...

ved ikke om det er på nettet.....

men jeg sad godt nok med puden op foran ansigtet et par gange - mest på deltagerens kærestes vegne:$:$:$ tror måske "he`s got some explaining to do" efter programmet.....8(8(8(

Jannie

Anmeld

17. september 2008

Tynen

Ej, du må sgu ikke sige sådan noget 8D
Det lyder helt vildt jo!

Fatter ikke at nogen gør sådan noget og specielt ikke for åben skærm.
Bare det du fortæller der, lyder ikke særlig nemt at skulle snakke med kæresten om når man kommer hjem - Stakkels ham :)

Anmeld

17. september 2008

linemus

http://www.tv3.dk/sandhedenstime

Knus Line - der er på vej i seng med computeren

Anmeld

17. september 2008

heaven

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Ej, du må sgu ikke sige sådan noget 8D Det lyder helt vildt jo! Fatter ikke at nogen gør sådan noget og specielt ikke for åben skærm. Bare det du fortæller der, lyder ikke særlig nemt at skulle snakke med kæresten om når man kommer hjem - Stakkels ham :)[/citat] hehe, man er jo forskellig - men jeg synes det gik tæt på, og jeg var nok blevet nooooget træt af det som kæreste... han blev bl.a spurgt om hans kæreste var den bedste han havde været sammen med rent seksuelt - der måtte han sige nej... han blev spurgt om han troede hun villle blive en god mor - der sagde han også nej.... han blev spurgt om han under sex med sin nuværende kæreste, havde tænkt på sin ex Betina - der måtte han sige ja.... der var også noget med en net-date, der var blevet gravid - hun påstod han var faderen - hvis det vist sig at være rigtigt - ville han så påtage sig faderrollen... der sagde han ja - men kæresten vidste ikke noget om denne net-date-ting.... og jeg kunne blive ved.... jeg tænker bare, er det virkelig 500.000 værd.... godt nok havde han ved nogen af spg en forklaring på svaret, men alligevel!!!:'( men selvfølgelig - de vælger jo selv at deltage, og ved faktisk også de spg der kommer.... de har været til en startprøve hvor de bliver stillet 50 spg.... 21 af dem bliver så udvalgt til programmet.... så de ved jo hvad de risikerer at skulle svare på...

Anmeld

17. september 2008

Tynen

linemus skriver:

http://www.tv3.dk/sandhedenstime

Knus Line - der er på vej i seng med computeren

Ih tak :D

Så følger jeg trop og tager compen med i seng (L)

Øv, så er det ikke hele programmet :S

Så bliver jeg jo nødt til at sove istedet.

Anmeld

18. september 2008

Loggidut

uffff, vi sad lidt og snakkede om at man burde aftale hjemmefra, at uanset hvad, så bakkede man hinanden op og gik efter pengene...men så nemt tror jeg sgu ikke det er!

jeg tror ham der gik derfra mere tomhændet end han kom!

og hvor dælen finder de alle de der nastyheder?

jeg mener...de må jo nærmest have forfulgt manden i flere år for at finde sådan nogle ting frem om ham?

Anmeld

18. september 2008

Lise

Der var også lige den der med om han havde været sammen med en prostitueret mens han havde en kæreste...og det måtte han sørme også lige svare ja til... :))

Anmeld

18. september 2008

Grynt

ja og om han havde haft en homo oplevelse (svarede ja) og om han nød det (blev aldrig svaret på)

godt nok nogle nasty spørgsmål. Ikke på vilkår om jeg ville sætte mig i den stol.

Men helt ærligt, har vi ikke alle en eller anden hemlighed, som vi aldrig kommer til at fortælle andre mennesker om, eller sin mand om?? Om det handler om en eller anden fantasti eller noget man har gjort er der bare ting som man aldrig fortæller om. Dog mener jeg at han burde have fortalt kæresten om fx den hash, net daten, og visse andre ting....så havde hun da været forberedt

Mht det spørgsmål om kæresten ville være en god mor svarede han nej til, men uddybede det også med at det var lige pt hvor de var så unge. Han havde jo indrømmet at han gerne ville giftes med hende og have børn med hende. Hvis man ikke tror ens partner har potentiale går man vel ikke og drømmer om at de er den eneste ene????? At hun ikke var det bedste knald tjaaaaa vi kan jo ikke alle være lige så gode som fx hende som har gjort det for penge i mange år :D

At han ville udøve totur gennem hans arbejde er da dybt sørgeligt, men nu skal vi jo hellere ikke glemme hvad krig kan få frem i nogle soldater når det virkelig gælder. Ikke rart at vide men tror bare at krig fremmer had mm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.