[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f]
Ej, du må sgu ikke sige sådan noget 8D
Det lyder helt vildt jo!
Fatter ikke at nogen gør sådan noget og specielt ikke for åben skærm.
Bare det du fortæller der, lyder ikke særlig nemt at skulle snakke med kæresten om når man kommer hjem - Stakkels ham :)[/citat]
hehe, man er jo forskellig - men jeg synes det gik tæt på, og jeg var nok blevet nooooget træt af det som kæreste...
han blev bl.a spurgt om hans kæreste var den bedste han havde været sammen med rent seksuelt - der måtte han sige nej...
han blev spurgt om han troede hun villle blive en god mor - der sagde han også nej....
han blev spurgt om han under sex med sin nuværende kæreste, havde tænkt på sin ex Betina - der måtte han sige ja....
der var også noget med en net-date, der var blevet gravid - hun påstod han var faderen - hvis det vist sig at være rigtigt - ville han så påtage sig faderrollen... der sagde han ja - men kæresten vidste ikke noget om denne net-date-ting....
og jeg kunne blive ved.... jeg tænker bare, er det virkelig 500.000 værd.... godt nok havde han ved nogen af spg en forklaring på svaret, men alligevel!!!:'(
men selvfølgelig - de vælger jo selv at deltage, og ved faktisk også de spg der kommer.... de har været til en startprøve hvor de bliver stillet 50 spg.... 21 af dem bliver så udvalgt til programmet.... så de ved jo hvad de risikerer at skulle svare på...
Anmeld