yes så kom tussi aka Felix ( laaaaaaang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

DK

Det var dælme noget af en omgang, Karina! Det er godt at præmien til sidst er det hele værd!

Hvor er han bare lækker! Ihhh altså!

STORT tillykke med ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

mathildemb

Nårh hvor er han kær - især på det sidste billede

Stort tillykke med ham!

Det lyder godt nok som en hård omgang, du har været igennem. Jeg håber, du er kommet dig nogenlunde ovenpå det og bare kan nyde at være mor til et lille vidunder

Anmeld

21. januar 2011

Mettemus

Nårh hvor er han fin og dejlig - stort tillykke med ham!

Men hold da op for et voldsomt forløb. Godt du fik et langt ophold på Herlev - håber du er nogenlunde ovenpå igen? Din krop må være rimelig brugt.

Endnu en gang stort tillykke. Nyd det selvom det er hårdt!

Anmeld

21. januar 2011

Multebær

Stort tillykke Karina

Hvor er han bare dejlig. Det lyder som et voldsomt forløb du har været igennem. Godt at det er det hele værd. Hvordan har din krop det her bagefter? Er du overpå igen? Vildt at du skulle igennem 3 timer med presseveer - det må have været mega hamrende hårdt - (ikke at jeg nogensinde har prøvet noget tilsvarende). 

Håber de behandlede dig godt på Herlev

Stort tillykke til dig på din kæreste. 

Anmeld

21. januar 2011

Kit

Sikke en omgang, MEN hvor er han lækker!!!

Stort tillykke til den lille familie.

Kit

Anmeld

21. januar 2011

Moaaar <3

STOR T   TI LLYKKE

Hold op en hård omgang, en stædig lille tussi...men hold kæft hvor er han sød

Anmeld

21. januar 2011

karina pigen

Carina87 skriver:

Stort tillykke med ham. Hvor er han bare fin!! 

Nøj en hård fødsel!. Har du slet ikke fået afvide, hvad der skete siden du skulle i fuld narkose? Godt at farmand kunne tage sig af ham til du vågnede igen. Hvordan havde han det med det? Har du en aftale med hende din JM du snakkede med op til fødslen om at skulle snakke efter fødslen?

Jeg håber snart du er ovenpå igen og at I bare nyder ham!

jeg fik en dyb revne gennem livmoren livmorhalsen og ned til skeden.. og da jeg havde det så skidt af alle de ting de havde hældt i mig kastede jeg op.hvilke gjorde at livmoren næsten oppe ud hver gang jeg kastede op.. så for at kunne komme til og da det var svært at få syet  det hele taget blev jeg lagt i fuld narkose.

Felix har på intet tidspunkt i forløbet været stresset eller mærket til den hårde del eller kejsersnittet.. det viser sig bagefter at han ik havde drejet hoved som han skulle på vej ned gennem fødekanalen, så han kunne ik nå bækkenbunden så han var aldrig kommet ud på andre måder end kejsersnit.. de sagde da de åbnene mig op at han lå med trut mund som det første og var klar den vej.. hehe.. sødt.

jeg er ved at komme mig har stadig ondt og synes det har været en hård hård oplevelse.

jeg har aftalt med den jordmor jeg nu har haft så godt et forløb med at mødes g få snakket ud om fødslen.. det bliver dejligt..

Anmeld

21. januar 2011

piadas

karina pigen skriver:

jeg fik en dyb revne gennem livmoren livmorhalsen og ned til skeden.. og da jeg havde det så skidt af alle de ting de havde hældt i mig kastede jeg op.hvilke gjorde at livmoren næsten oppe ud hver gang jeg kastede op.. så for at kunne komme til og da det var svært at få syet  det hele taget blev jeg lagt i fuld narkose.

Felix har på intet tidspunkt i forløbet været stresset eller mærket til den hårde del eller kejsersnittet.. det viser sig bagefter at han ik havde drejet hoved som han skulle på vej ned gennem fødekanalen, så han kunne ik nå bækkenbunden så han var aldrig kommet ud på andre måder end kejsersnit.. de sagde da de åbnene mig op at han lå med trut mund som det første og var klar den vej.. hehe.. sødt.

jeg er ved at komme mig har stadig ondt og synes det har været en hård hård oplevelse.

jeg har aftalt med den jordmor jeg nu har haft så godt et forløb med at mødes g få snakket ud om fødslen.. det bliver dejligt..

Av av av, for Søren da! Jeg får helt ondt bare ved tanken...

Der går nok et stykke tid, før jeres sexliv kommer i gang igen! Men altså - hvad betyder det, når I har fået dejlige Felix?!

Det var godt, at han ikke har lidt overlast - det må være meget rart at vide.  Det lyder lidt som min Oliver - det endte jo også i KS, fordi han ikke havde drejet hovedet rigtigt. Jeg nåede jo så bare aldrig længere end 3-4 cm og slap for at gå i stykker lige som dig.

Men det er rigtig godt, du har fået en aftale med din jdm., så du kan få snakket hele forløbet igennem. Det fik jeg ikke dengang, men når jeg ser tilbage kunne det have været meget rart at få talt om det.

Anmeld

21. januar 2011

PeruBaby

Hvor er det vildt at de lod dig have presseveer i 3 timer. OMG!!! Det er godt nok sejt gået - tror at jeg ville være besvimet.

Men hvor er han dog bare sød Det er altid det hele værd, når man først sidder med guldklumpen i armene. TILLYKKE med lille Felix

Anmeld

21. januar 2011

karina pigen

piadas skriver:

Av av av, for Søren da! Jeg får helt ondt bare ved tanken...

Der går nok et stykke tid, før jeres sexliv kommer i gang igen! Men altså - hvad betyder det, når I har fået dejlige Felix?!

Det var godt, at han ikke har lidt overlast - det må være meget rart at vide.  Det lyder lidt som min Oliver - det endte jo også i KS, fordi han ikke havde drejet hovedet rigtigt. Jeg nåede jo så bare aldrig længere end 3-4 cm og slap for at gå i stykker lige som dig.

Men det er rigtig godt, du har fået en aftale med din jdm., så du kan få snakket hele forløbet igennem. Det fik jeg ikke dengang, men når jeg ser tilbage kunne det have været meget rart at få talt om det.

da han ik kom ud den vej håber jeg sgu sexlivet kan komme hurtige op igen, men skal lige ha de sværeste smerter ved aret ovre inden jeg kaster mig ove rham.. heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.