karina pigen skriver:
jeg fik en dyb revne gennem livmoren livmorhalsen og ned til skeden.. og da jeg havde det så skidt af alle de ting de havde hældt i mig kastede jeg op.hvilke gjorde at livmoren næsten oppe ud hver gang jeg kastede op.. så for at kunne komme til og da det var svært at få syet det hele taget blev jeg lagt i fuld narkose.
Felix har på intet tidspunkt i forløbet været stresset eller mærket til den hårde del eller kejsersnittet.. det viser sig bagefter at han ik havde drejet hoved som han skulle på vej ned gennem fødekanalen, så han kunne ik nå bækkenbunden så han var aldrig kommet ud på andre måder end kejsersnit.. de sagde da de åbnene mig op at han lå med trut mund som det første og var klar den vej.. hehe.. sødt.
jeg er ved at komme mig har stadig ondt og synes det har været en hård hård oplevelse.
jeg har aftalt med den jordmor jeg nu har haft så godt et forløb med at mødes g få snakket ud om fødslen.. det bliver dejligt..
Av av av, for Søren da! Jeg får helt ondt bare ved tanken...

Der går nok et stykke tid, før jeres sexliv kommer i gang igen!
Men altså - hvad betyder det, når I har fået dejlige Felix?!
Det var godt, at han ikke har lidt overlast - det må være meget rart at vide. Det lyder lidt som min Oliver - det endte jo også i KS, fordi han ikke havde drejet hovedet rigtigt. Jeg nåede jo så bare aldrig længere end 3-4 cm og slap for at gå i stykker lige som dig.
Men det er rigtig godt, du har fået en aftale med din jdm., så du kan få snakket hele forløbet igennem. Det fik jeg ikke dengang, men når jeg ser tilbage kunne det have været meget rart at få talt om det.

Anmeld