Altså !! hør nu engang ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Kløver

Mulleunge skriver:

Piger Piger Piger .. Jeg er ved at blive GODT OG GRUNDIGT forvirret over alt det her baby-projekt .. 

Mig og min kæreste har forsøgt siden Oktober i håb om at blive gravide, min mens er regel mæssig +- 2 dage altså. 

Vi har været ved lægen i dag bare for en snak om graviditet, og min lægen rådede os til at holde os fra hinanden efter min sidste blødnings dag, og indtil jeg fik en positiv æg løsnings test  så er det bare at jeg spørger hvad jeres erfaringer er ? har i holdt den til i har fået en positiv test i hånden eller haft samleje hver 2 dag ca? 

I så fald, hvornår tester man lige de der ægløsningsteste  Er det fra sidste mens dag og så ti dage frem eller hvordan? for at ramme midt cyklus .. 

Kram 

tror bedste råd jeg kan give, for jer begge er at gøre det når i har lyst, og så meget i har lyst, ellers bliver det hurtigt påtvunget og surt, og bare projekt baby, og kun det frem for også kærlighed og følelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Mauser.

Tak for råddet  Det var bare lægen der sagde at han syntes vi skulle forsøge os med kun at have sex når jeg har en positiv æg. løsnings test 

Anmeld

20. januar 2011

tinasmor

"De kloge" siger, at har man nedsat sædkvalitet kan det være en god ide kun at gøre det hver anden dag. Hvis ikke skulle der ikke være noget for at gøre det hver dag.

Her hyggede vi aldrig lige efter mens fordi chancen ikke var til stæde for at have æg-løsning. Jeg havde ca 28 dage mellem mens og jeg startede med at tage æl test ca 10 dage efter mens, så jeg kunne følge med i hvornår det ca var.

Efter at have prøvet i flere år, blev det en totalt rutine og ved det lyder hårdt, men orkede simpelthen ikke at sexe non stop da det til sidst bare blev en pligt, så vi gjorde det kun ca 5-6 dage hvor vi vidste chancen var størst.

Kedeligt, ja. Men heldigvis lykkes det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.