Altså !! hør nu engang ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Mauser.

Piger Piger Piger .. Jeg er ved at blive GODT OG GRUNDIGT forvirret over alt det her baby-projekt .. 

Mig og min kæreste har forsøgt siden Oktober i håb om at blive gravide, min mens er regel mæssig +- 2 dage altså. 

Vi har været ved lægen i dag bare for en snak om graviditet, og min lægen rådede os til at holde os fra hinanden efter min sidste blødnings dag, og indtil jeg fik en positiv æg løsnings test  så er det bare at jeg spørger hvad jeres erfaringer er ? har i holdt den til i har fået en positiv test i hånden eller haft samleje hver 2 dag ca? 

I så fald, hvornår tester man lige de der ægløsningsteste  Er det fra sidste mens dag og så ti dage frem eller hvordan? for at ramme midt cyklus .. 

Kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

SpunkenJo

Mulleunge skriver:

Piger Piger Piger .. Jeg er ved at blive GODT OG GRUNDIGT forvirret over alt det her baby-projekt .. 

Mig og min kæreste har forsøgt siden Oktober i håb om at blive gravide, min mens er regel mæssig +- 2 dage altså. 

Vi har været ved lægen i dag bare for en snak om graviditet, og min lægen rådede os til at holde os fra hinanden efter min sidste blødnings dag, og indtil jeg fik en positiv æg løsnings test  så er det bare at jeg spørger hvad jeres erfaringer er ? har i holdt den til i har fået en positiv test i hånden eller haft samleje hver 2 dag ca? 

I så fald, hvornår tester man lige de der ægløsningsteste  Er det fra sidste mens dag og så ti dage frem eller hvordan? for at ramme midt cyklus .. 

Kram 

Jeg aber intet om det, men min tanke er at hvis de små soldater er "sparet op", står de så ikke også bare i kø for at komme til?

Måske det er engo ide?
- men jeg aner det ikke. Bare en tanke jeg fik.

Håber det lykkedes for jer snart
Knus Jo

Anmeld

20. januar 2011

Mauser.

Min læge sagde at sæd cellerne ville være mere koncentreret på denne måde  men ved nu ikke, mange siger hver 2 dag, så ved ikke om vi bare skal satse på hver 2 dag, eller prøve med de ægløsningsteste ig gemme sæden til den viser positiv  

FORVIRREDE MIG 

Anmeld

20. januar 2011

MetteDN

Vi prøvede i lige knap to år og vores læge sagde at det var vigtigt at vi havde sex hver 2. - 3. dag fordi at sædcellerne ellers ville blive for "gamle" hvis man kan sige det sådan ..

Anmeld

20. januar 2011

Filippa & Liva

MetteDN skriver:

Vi prøvede i lige knap to år og vores læge sagde at det var vigtigt at vi havde sex hver 2. - 3. dag fordi at sædcellerne ellers ville blive for "gamle" hvis man kan sige det sådan ..

præcis.

den der med at "gemme" på sæden er altså en myte.

Anmeld

20. januar 2011

twinny

Kram 

Jeg er også helt forvirret...

Men jeg prøver sådan lidt med de forskellige ÆL beregner på nettet. Også begynder jeg at teste, 3-4 dage før beregneren har sagt, det for at være sikker...

Kæresten og jeg dyrker sex hver anden dag fra mens slut til jeg har ÆL ca. også når den er positiv.. giver vi den gas...  og selvfølgelige dagene efter ÆL

Held og lykke....

Anmeld

20. januar 2011

MetteDN

BigBabyWish skriver:

præcis.

den der med at "gemme" på sæden er altså en myte.

Sådan har jeg i hvert fald forstået det

Anmeld

20. januar 2011

Mauser.

de skide læger .. kan de blive enige ??? 

Anmeld

20. januar 2011

Mauser.

Ok piger  vi ser på det .. 

Kan man evt. købe tålmodighed ?? for jeg er åbenbart født uden 

Anmeld

20. januar 2011

NilleG

nej men du kan købe lidt IKKE tålmodighed af mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.