hjælp - flytning og su..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Magsen

Maggieh skriver:

dvs. vi kommer til at få ca. 6.000 tilsammen? det jo næsten ikke engang nok til at betale en lejlighed :/ ..

- Mener jeg har læst, man får forsørger tilæg hvis ens partner også er på su? (:

nåår læste lige igen kan se jeg misforstod det du skrev ..

Men ved du hvor meget sådan ca det er vi kommer til at få?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

N&J

Maggieh skriver:

dvs. vi kommer til at få ca. 6.000 tilsammen? det jo næsten ikke engang nok til at betale en lejlighed :/ ..

- Mener jeg har læst, man får forsørger tilæg hvis ens partner også er på su? (:

Du får et supplement, hvor meget det er kan jeg ikke huske, men forsøgertillægget (en ekstra su) er kun til de der modtager de ekstra bidrag fra kommunen. 

Anmeld

21. januar 2011

N&J

N&J skriver:

Du får et supplement, hvor meget det er kan jeg ikke huske, men forsøgertillægget (en ekstra su) er kun til de der modtager de ekstra bidrag fra kommunen. 

Det står her:

http://www.su.dk/SaerligStoette/satser/Sider/default.aspx

Anmeld

21. januar 2011

N&J

Maggieh skriver:

nåår læste lige igen kan se jeg misforstod det du skrev ..

Men ved du hvor meget sådan ca det er vi kommer til at få?

Hov glemte helt, I får vel 2 x su, fordi I begge er studerende, så omkring 4800 hver, derudover så kommer boligsikring, børnepenge og friplads.

Så 9600 + de 2400 eller deromkring i su tillæg, og med muligheden for at tage Su lån hvis det er nødvendigt, så burde det vel kunne løbe rundt.. 

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

men det er ikke nok bare at søge på kollegiet.. du søger ikke automatisk på en udd. af den grund..

Anmeld

21. januar 2011

Magsen

Maja88 skriver:

men det er ikke nok bare at søge på kollegiet.. du søger ikke automatisk på en udd. af den grund..

men skal man så søge på udd i den by jeg har valgt? eller hvordan foregår det lige?

Anmeld

21. januar 2011

Magsen

N&J skriver:

Hov glemte helt, I får vel 2 x su, fordi I begge er studerende, så omkring 4800 hver, derudover så kommer boligsikring, børnepenge og friplads.

Så 9600 + de 2400 eller deromkring i su tillæg, og med muligheden for at tage Su lån hvis det er nødvendigt, så burde det vel kunne løbe rundt.. 

orh okej ja det skal nok gå :p

tusind tak for svar

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

men skal man så søge på udd i den by jeg har valgt? eller hvordan foregår det lige?

ja  det skal du. altså hvis det er der du vil studere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.