Astrologi!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. september 2008

Hyner

Er det noget I tror på, eller er dèt det rene vås i jeres øjne??

Jeg er selv helt fanget af det og elsker at læse om mig selv eller dem jeg holder af.. Synes det er vildt så meget det rammer så præcist....

Kunne godt tænke mig at få læst mit horoskop, på en eller anden mærkelig måde...

Hva siger i til det???

Krams Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

Loggidut

jeg tror da helt bestemt der er noget om det, men!
jeg tror ikke på ugebladenes junk!

jeg er nu nok alligevel sådan lidt mere til spøgelser og ånder...and life after death!

jeg tror nu nok på lidt af en sammenblanding af det hele.

astrologi er jo ret spændene...tag bare pyramiderne...der er sgu en årsag til de er plaseret som de er...og der er da en ret størrere forklaring på hvordan de er mikset sammen...det er nu min overbevisning!

Anmeld

18. september 2008

Lise

I mine øjne er det bare pjat og pjank!

Anmeld

18. september 2008

Marco2

I mine øjne er det bare lir.

Uanset hvilket stjernetegn man vælger vil noget af det passe, og noget ikke passe. Tror ikke på det, men tror der er mere mellem himmel og jord end vi lige aner, men ved ikke hvad det er...

AG

Anmeld

18. september 2008

Tynen

Marco2 skriver:

I mine øjne er det bare lir.

Uanset hvilket stjernetegn man vælger vil noget af det passe, og noget ikke passe. Tror ikke på det, men tror der er mere mellem himmel og jord end vi lige aner, men ved ikke hvad det er...

AG

Anmeld

18. september 2008

Mikkelmusen

Prøv at læs hvad diverse ugeblade skriver. Det er meget åbent og passer for det meste på en, netop fordi det er så åbent.

Det er det samme med tarotkort. Det kan betyde flere ting.

Jeg tror måske der er noget om det hvis man får det lagt ordentligt og ikke bare ud fra om man er født ca. mellem 20. april og 20. maj...

Jeg har dog aldrig selv prøvet at få et rigtigt lagt.

Anmeld

18. september 2008

Hyner

Ugebladene tror jeg heller ikke en dyt på.... Jeg har en bog om astrologi og det er altså helt vildt hvor meget det rammer min stjerne rigtig... Som før skrevet så ville jeg mægtig gerne har en proff til at tjekke mig ud:)

Kunne da være spændende...

Anmeld

18. september 2008

Nadi

Jeg tror lidt på det, synes ikke de der ugeblads-tam-tam er særlig gode. Men dem man får lagt af en prof de er meget rammende og gode.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.