Alle de dersens Start/babypakker der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Moar2011

Sofia24 skriver:

jeg fik sådan en kvitteringsmail, hvor der stod et nummer, ved ikke om det er det samme som ens kundenummer da jeg aldrig har været i club-matas..

så stod der at jeg skulle medbringe det nummer når jeg afhentede posen... hun tastede nummeret ind og frem kom min adresse på hendes skærm (så kan min husstand jo ikke få flere end den ene )

oke har ikk modtaget noget fra matas med en kode :s og kan ikk finde noget på deres hjemmeside om hvordan man får den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Angelspot

Babyklar skriver:

oke har ikk modtaget noget fra matas med en kode :s og kan ikk finde noget på deres hjemmeside om hvordan man får den..

Jeg fik ikke en kvitterings mail. Jeg gik ned i Matas, efter at have registreret mig på nettet og fik sådan et lille kort med en stregkode bagpå. Så spurgte hun efter mit tlf nr og så scannede hun kortet ind i mit navn og så fik jeg min baby pakke med hjem.

Anmeld

20. januar 2011

KarinaIda

victoria2008 skriver:

Det kan du bare gå ind og gøre igen, men jeg ved i hvert fald at hos babysam skal du bare bruge en anden email, end den du brugte sidst

Jeg har brugt nøjagtig samme mail ved babysam denne gang, som jeg gjorde sidste gang også, og jeg har da fået derude fra... Så man behøves ikke bruge en anden mail!!!

Anmeld

20. januar 2011

afrobabies

KarinaIda skriver:

Jeg har brugt nøjagtig samme mail ved babysam denne gang, som jeg gjorde sidste gang også, og jeg har da fået derude fra... Så man behøves ikke bruge en anden mail!!!

Ok, men så har du fået afmeldt din e-mail hos babysam efter du bestilte det sidst

Anmeld

20. januar 2011

Moar2011

Angelspot skriver:

Jeg fik ikke en kvitterings mail. Jeg gik ned i Matas, efter at have registreret mig på nettet og fik sådan et lille kort med en stregkode bagpå. Så spurgte hun efter mit tlf nr og så scannede hun kortet ind i mit navn og så fik jeg min baby pakke med hjem.

okey jeg prøver os bare at gå derned og høre ad skal man være et bestemt antal uger henne for at kan hente den?

Anmeld

21. januar 2011

Angelspot

Babyklar skriver:

okey jeg prøver os bare at gå derned og høre ad skal man være et bestemt antal uger henne for at kan hente den?

Det tjekkede de slet ikke ved mig, så det tror jeg ikke de blander sig i

Anmeld

21. januar 2011

KarinaIda

victoria2008 skriver:

Ok, men så har du fået afmeldt din e-mail hos babysam efter du bestilte det sidst

Det ved jeg så ikke.... Ved bare jeg ikke selv har gjort det

Anmeld

21. januar 2011

Mira0911

Det der kundenummer I snakker om, det har jeg heller ikke modtaget da jeg meldte mig ind i Club Matas.. Og ved slet ikke om jeg er medlem af matas babyklub.. Har sagt Ja til at jeg er gravid... 

Anmeld

27. januar 2011

titte

Der er forskel på club matas og matas babyclub. Den første er en rabat club lign. en når du handler i matas og babyklubben registrerer du dig og får en mail med et nr. du bare skal tage med ned i matas og så får du en pose med godter i.

Libero klubben kan du registrer dig på nettet og når der er ca 2 måneder til fødsel får du et brev med et kort du afl. i føtes eller bilka og får en pakke.

baby sam kan du hente når som helst når du medbringer mail udprint med oplysninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.