Alle de dersens Start/babypakker der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Mira0911

Da jeg ventede Julie, fik jeg nogle af alle de startpakker man nu kunne få... 

Kan man bare gøre det igen? Eller skal man meldes ud nogle steder, fra da man ventede sit første barn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

Da jeg ventede Julie, fik jeg nogle af alle de startpakker man nu kunne få... 

Kan man bare gøre det igen? Eller skal man meldes ud nogle steder, fra da man ventede sit første barn? 

Det kan du bare gå ind og gøre igen, men jeg ved i hvert fald at hos babysam skal du bare bruge en anden email, end den du brugte sidst

Anmeld

20. januar 2011

Angelspot

Jeg hentede to igår, den ene fra Matas. De er startet på et nyt system, så du skal ind og registrere dig på nettet. Ved ikke om de starter forfra eller om de kan huske dine oplysninger.

Anmeld

20. januar 2011

Moar2011

Hvornår kan man hente de pakker

Anmeld

20. januar 2011

Mira0911

Også hos Libero?

Anmeld

20. januar 2011

Moar2011

Angelspot skriver:

Jeg hentede to igår, den ene fra Matas. De er startet på et nyt system, så du skal ind og registrere dig på nettet. Ved ikke om de starter forfra eller om de kan huske dine oplysninger.

Jeg har lige meldt mig ind i matas babyclub. hva ska jeg have med som bevis på at det er mig`?

i babysam skal man bare have sygesikring eller billede id.

Anmeld

20. januar 2011

Sofia24

Babyklar skriver:

Jeg har lige meldt mig ind i matas babyclub. hva ska jeg have med som bevis på at det er mig`?

i babysam skal man bare have sygesikring eller billede id.

tillader mig lige at svare

hos Matas får du et kundenummer, det skulle du meget gerne have fået da du registrerede dig på nettet...

Anmeld

20. januar 2011

Sofia24

Sofia24 skriver:

hos Matas får du et kundenummer, det skulle du meget gerne have fået da du registrerede dig på nettet...

hov.. og det tog jeg bare med i matas da jeg hentede pakken/posen med babyting

Anmeld

20. januar 2011

Moar2011

Sofia24 skriver:

hmm . kan jg ikk huske :s .. har kun clubmatas kortet..

Anmeld

20. januar 2011

Sofia24

Babyklar skriver:

hmm . kan jg ikk huske :s .. har kun clubmatas kortet..

jeg fik sådan en kvitteringsmail, hvor der stod et nummer, ved ikke om det er det samme som ens kundenummer da jeg aldrig har været i club-matas..

så stod der at jeg skulle medbringe det nummer når jeg afhentede posen... hun tastede nummeret ind og frem kom min adresse på hendes skærm (så kan min husstand jo ikke få flere end den ene )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.