Hvornår vågner jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. september 2008

Kaufie

Her er William begyndt at vågne kl 5 - og det er ca 45 min for tidligt efter vores smag. I morges (hvis man kan kalde det morgen) var den kun 4.40.....

Han vil ikke putte i vores seng (måske fordi han mest forbinder den med kaste-leg....), så når han står op i sengen og hopper når man kommer derind, ved man godt hvad kl er slået. Jeg frygter skiftet til vintertid.....8(8(

Han bliver puttet kl 19, men sover først her ved 19.30 tiden. Vi har prøvet at putte ham en halv time senere - men han vågner samme tid. Og 9-10 timer er jo også en ganske fin nattesøvn.

Men han har bare stadig brug for formiddagslur når han vågner så tidligt - og den ville dp ellers til at tage fra ham.

Hvor længe sover jeres børn?

Mette, der også godt gad en nattesøvn på 9-10 timer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2008

Loggidut

hopla, det var jo lige der jeg var med tif nogle dage tilbage!

det endte med jeg lod lyset brænde hos hende...og så stoppede det.

tif sover til hverdag til klokken 05.45, for der står vi op...og i weekenderne sover hun til 08.30 (jeg elsker bare mit barn (L))

Anmeld

17. september 2008

Hyner

Her bliver Emma vækket kl 05.45-06 i hverdagene og i Weekenderne kan hun strække den til 08 MAX!!!

Er der helt og aldeles mørkt hvor han ligger, Ingen gadelys???

Det hjalp Emma, og det er vi meget tilfredse med...:)

Anmeld

17. september 2008

Kaufie

Hmmm...det var jo to ret så modstridende løsninger.....

Vi har lysdæmper på lyset i loftet - og det er helt skruet ned, så man blot kan ane der er lys derinde. Men det kunne da godt være viskulle prøve at slukke helt - og skrue lidt op hvis det så ikke virker....

Men det går jo fint indtil kl 5-ish...... Og der er da bestemt ikke sollys der kan genere ham....

Anmeld

17. september 2008

Hyner

Kaufie skriver:

Hmmm...det var jo to ret så modstridende løsninger.....

Vi har lysdæmper på lyset i loftet - og det er helt skruet ned, så man blot kan ane der er lys derinde. Men det kunne da godt være viskulle prøve at slukke helt - og skrue lidt op hvis det så ikke virker....

Men det går jo fint indtil kl 5-ish...... Og der er da bestemt ikke sollys der kan genere ham....

Ha ha, nej der er der sgu ikke lyst... Men det er jo bare at prøve ad, en ting af gangen...

Hmm ikke meget hjælp(?)

Anmeld

17. september 2008

Siber

ja her er det alt imellem 5.45 og 7.00, og det gælder også weekender!

Johanna kommer i seng mellem kl. 18.30 og 19.00, hun er drøn træt og går omkuld med det samme!

Når hun vågner er det som om hun ikke er rigtig vågen. Så hvis man er hurtig når hun vågner tidligt tidligt, kan man godt lægge hende ned, også sover hun videre! Men det er bare en øv morgen, hvis hun ikke gør det! Hvis jeg skal møde kl.9, så kan jeg godt finde på at ligge hende i barnevogn, fra 7-8, også er hun mere medgørelig!

Knus Siber

Anmeld

17. september 2008

Tynen

Stella sover til klokken 730-8.
Nogen dage er hun dog vågnet kl. lort og helt ærligt - Så var der bare INTET der hjalp når hun først var vågen.

Her har vi smidt en mørklægningsgardin op i hendes vindue så der er bælgravende mørkt derinde.
Hun kan slet ikke sove hvis der er lys derinde.

Hmm.. Det kom der egentlig ikke så meget hjælp ud af :)

Anmeld

17. september 2008

Lise

NORMALT(!!!) - og hver dag er altså ikke normal her i huset - men NORMAAALT så vågner Simon ved 6-6:30 tiden, og det er helt ok, for jeg står op kl 6... og jaaa, også i weekenden :-o +o(

Igår vågnede han kl 5 og ville have mad, så den onde mor trak ham ud af dynerne og serverede havregrød kl 5:30... da han så havde spist det gik han kold og fik en time mere - og der brugte jeg 15 min på at vække ham. Så altså; han kan åbenbart vågne af sult (vi er lige igang med operation SLUT med natmad i form af mælk på flaske...igen.. ), men er først udsovet mellem 6 og 7. Han kommer i seng kl 19:30, og sover normalt senest kl 20.

Anmeld

17. september 2008

Nadi

Oliver vågner som regel kl 6 og så kommer han ind og putter i smørhullet til kl 7, hvor vi står op.

-Nadia

Anmeld

17. september 2008

heaven

Lasse kommer i seng ved 20-tiden, og vågner i hverdagene som regl lidt over 7 når manden ganske forsigtigt forsøger at tage på arbejde...... i weekenderne strækker han den som regl til lidt over halv 8, kan dog variere lidt..

Jannie - der faktisk har en søn der, på vores fridag idag, sov til 9.15 !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.