Tjekliste til start i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

AWO

Hej søde

Vi har købt en brugt flyverdragt til Elina, som starter d. 1.3., for, som min kloge pædagog-veninde sagde, så bevæger hun sig jo ikke så meget, som vi gør, og sidder meget på den kolde jord, eller i sandkassen.

Prøv at kigge på dba.dk, der kan du få dem ret billigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Maja88

ja jeg har selv arbejdet i en vugger og der blev de små sat i sandkassen eller de kom op og sidde i en klapvogn..

ved os var de med ude hver gang.. så de der overtræksfutter som andre snakker om og langærmede luffer vil jeg anbefale.

og en flyverdragt

Anmeld

20. januar 2011

elluL

Anke skriver:

Hej søde

Vi har købt en brugt flyverdragt til Elina, som starter d. 1.3., for, som min kloge pædagog-veninde sagde, så bevæger hun sig jo ikke så meget, som vi gør, og sidder meget på den kolde jord, eller i sandkassen.

Prøv at kigge på dba.dk, der kan du få dem ret billigt.

Hej søde.
Ja har også tænkt det samme, gider bare ikke kaste en formue på en flyverdragt han ikke skal bruge særlig længe. Men vil da lige kigge på dba. Hvad med termo tøj, hva gør du der? Ved ikke om det bliver nødvendigt, eller om han kan nøjes med sin fleece heldragt og fleece jakke. Han når jo ikke at gå imens de bruger det. :-)

Anmeld

21. januar 2011

AWO

Altså, termotøj skal de vel bruge lidt længere end flyverdragt, tænker jeg. Jeg tror dog enten, jeg finder noget brugt, eller køber det billige fra føtex.

Og termofutter skulle være en god ting, har jeg hørt! i hvert fald, indtil de begynder at stå og gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.