Søges/købes-pigetøj str 92 !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
381 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Maise

Som overskriften lyder søger jeg pigetøj i str. 92.

Lægger du inde med noget så vis mig gerne billed af det, samt pris. I første om gang er det sommer/efterårstøj jeg søger.

Clara bruger 86 nu. Så er så småt begyndt at shoppe str. 92.

Er meget glad for ej sikke lej, hollys baby, småfolk, molo, mixed, katvig, danefæ, Ida T, Norlie, Phister og philina og sikkert en masse andre også 

men bruger flittigt HogM også.

Så har du noget jeg muligvis kunne have interesse for, så skriv endelig. På forhånd tak.

mvh Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Maise

ooooooooooooooooooop maaaaaaaaaaaaaaaaand.

Anmeld

20. januar 2011

JustAnotherName

Jeg har nu nok noget liggende.....

Men jeg skal først lige igennem det OG have taget billeder, så der vil gå lidt tid endnu, før jeg er klar til at kunne vise frem af det.

Men jeg vender tilbage, når det er. Så kan du se til den tid, om noget af det evt. kunne være noget for dig  .... Så længe hun passer str. 86 endnu, så har jeg jo også lidt tid at løbe på

Anmeld

20. januar 2011

Maise

JustAnotherName skriver:

Jeg har nu nok noget liggende.....

Men jeg skal først lige igennem det OG have taget billeder, så der vil gå lidt tid endnu, før jeg er klar til at kunne vise frem af det.

Men jeg vender tilbage, når det er. Så kan du se til den tid, om noget af det evt. kunne være noget for dig  .... Så længe hun passer str. 86 endnu, så har jeg jo også lidt tid at løbe på

ork ja mand du har masser af tid. hun er lige gået op i 86 for 1 måned siden. Er det omkring 1,5 de skifter til 92 ?? glæder mig til at se hvad du har i gemmerne.

Anmeld

22. januar 2011

cecilie1984

Maise skriver:

Lægger du inde med noget så vis mig gerne billed af det, samt pris. I første om gang er det sommer/efterårstøj jeg søger.

Er meget glad for ej sikke lej, hollys baby, småfolk, molo, mixed, katvig, danefæ, Ida T, Norlie, Phister og philina og sikkert en masse andre også 

Så har du noget jeg muligvis kunne have interesse for, så skriv endelig. På forhånd tak.

mvh Maise

hej

jeg har div tøj til salg i størrelse 92 og op

som katvig, molo, holly´s og andre

se her

https://www.baby.dk/debat/85811pi1/toej--piger/pigetoej-saelges--katvig-hollys-hummel-molo-og-flere.aspx

Anmeld

22. januar 2011

slettet_7530

Maise skriver:

mvh Maise

Hej Maise

Jeg sælger mit tøj utroligt hurtigt men en lille smule sommertøj er der stadig, og så kommer der selvfølgelig mere nu når foråret kommer.

https://www.baby.dk/debat/84428pi1/toej--piger/toplaekkert-og-billigt-toej-til-prinsessen-str-92.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.