Frustrationer!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. september 2008

Nadi

Oliver's dp var blevet gravid ikke særlig længe inden han startede, og hun havde en del sygedage hvor Oliver var i gæstedp ved 3 forskellige. Hun blev så sygemeldt i 14 dage her for ja 14 dage siden og der har han været ved en super sød dp-mor, Olivers "rigtige" dp er så blevet sygemeldt på uldtid indtil hun går fra på barsel. Han skal være i gæste-dp indtil d. 16. oktober, hvor vi er blevet tilbudt en plads hos en anden. Det vil sige at hun er den 5. dp-mor Oliver skal forholde sig til siden maj! Den dp han er hos nu får en ledig plads 1. jan, og den vil vi jo selvfølgelig gerne have da alt er perfekt hvis han er hos hende. Hun bor på vej fra skolen og hjem til os, Oliver er glad for hende og hun er glad for Oliver, Oliver er glad for de andre børn og de andre børn er glade for ham. Han når at være hos hende i 1½ månede inden han skal over til den nye, som er 62 år gammel og bor laaangt væk. Jeg er virkeliog frustreret!!! Synes det er alt for dårligt at han skal kastes rundt mellem dp'erne og hvem ved hvor længe en dp på 62 bliver ved. Jeg føler bare at vi aldrig får et fast stå sted inden han skal i børnehave. Jeg har tænkt mig at ringe til hende der står for det imorgen, for det kan bare ikke passe at han ikke kan gå som 5. barn ved hende han er hos nu i 2 måneder idntil der bliver en plads ledig hos hende. ARRRGH >( Jeg er både ked af det, sur og gal :'( :@ -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2008

Loggidut

rolig nu søde ven...

du har ret, evig ret..det der er sgu for synd!

hvad med at prøve at ringe stille og roligt til dem i morgen, uden blodtrykket er ved at tage livet af dig..

de plejer nu nok at være ret flinke!
de må da også kunne se hvor stupidt det er!

Anmeld

17. september 2008

bette

damn jeg ville altså være gal.. jeg ville ik finde mig i at min søn blev kastet sådan rundt..

jeg er dælme glad for jeg har en privat dp som har de børn hun skal have

Anmeld

17. september 2008

Nadi

[citat]rolig nu søde ven...[/citat] Jeg er skam helt rolig :) Jeg er bare træt af at min søn bliver brugt som ping pong bold. Og tro mig jeg har skam også tænkt mg at ringe, for jeg synes virkelig at det er latterligt! Og nu er det så heldigt at jeg aldrig har haft problemer med blodtrykket ;) Grunden til at han ikke kan blive hos hende han er ved nu er fordi så kan hun ikke ta gæste-børn i de 2 måneder, og der er nemlig en anden dp som skal have ferie i én uge og hun VIL have at et af hendes børn SKAL have Oliver's plads i den uge!

Anmeld

17. september 2008

Hyner

Uha jeg forstår dig godt...
Emma har også været ved fem dpèr, og det er sgu ikke det man regnet med da man skrev hende ind>(

Synes det er en grov overtrædelse af sin rygrads-indlærte tryghedsbehov.
Det kan da godt være at de var så små, at de ikke rigtig forstår det,men hvorfor fanden skal man så afleverer sit barn, med bankene hjerte og tårer i øjenene hver gang de skal over til en ny???

Jeg har skældt vores overdp ud, og sagt at det ikke skal ske for vores andet barn. For så kommer X til en vugge i den nærmeste by..

Det er jo ikke kun hårdt for bebberne men sgu da også for os..

Et meget forstående kram Henriette

Anmeld

17. september 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat]rolig nu søde ven...[/citat] Jeg er skam helt rolig :) Jeg er bare træt af at min søn bliver brugt som ping pong bold. Og tro mig jeg har skam også tænkt mg at ringe, for jeg synes virkelig at det er latterligt! Og nu er det så heldigt at jeg aldrig har haft problemer med blodtrykket ;) Grunden til at han ikke kan blive hos hende han er ved nu er fordi så kan hun ikke ta gæste-børn i de 2 måneder, og der er nemlig en anden dp som skal have ferie i én uge og hun VIL have at et af hendes børn SKAL have Oliver's plads i den uge! [/citat] det der...det snakker du fandme med pædagogen om...med det samme...de kan da ikke kaste Olli ud fordi andre har fortrinsret? niks grandberg, den spiller sgu ikke!

Anmeld

17. september 2008

Tynen

Nadia - Du skal bare få ringet derop!

Kan du huske hvor meget bøvl jeg havde med at få en plads jeg kunne bruge til Stella?!
Det var dælme ikke for sjov.

Det endte med at jeg troppede op deroppe og gav dem fuld gas, fordi de ikke tog mig seriøst i telefonen, glemte at ringe tilbage, glemte hvad de havde fortalt mig dagen før og bildte mig noget forkert ind dagen efter osv.

Det er simeplthen ikke fair overfor Ollie at han skal kyles sådan rundt.

Ej, sorry!
Nu bliver jeg sgu helt sur!!
Må hellere holde nu - Håber bare du får trumfet din mening igennem :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.