En spændende ret med Svinefars. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.900 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Trine89

Jah det siger jo næsten sig selv.. Nogen der har en spændende ret hvor man skal bruge svinefars. ? hehe.. 

Har en pakke til optøning men aner ikke lige hvad jeg skal lave med det.. da jeg ikke helt er sikker på jeg "gider"/har lyst til frikadeller.. hehe.. 

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

JulieE

Hvad med pirogger? Denne her opskrifte er super lækker

http://www.svinegodt.dk/smcms/Svinegodt/Opskrifter/opskriftsdatabasen/P/Pirogger_med_koed/Index.htm?ID=1919

Anmeld

20. januar 2011

ChatH

Trine89 skriver:

Jah det siger jo næsten sig selv.. Nogen der har en spændende ret hvor man skal bruge svinefars. ? hehe.. 

Har en pakke til optøning men aner ikke lige hvad jeg skal lave med det.. da jeg ikke helt er sikker på jeg "gider"/har lyst til frikadeller.. hehe.. 

Trine

Har en ret der hedder bombay bombe det er med karry tomater champ. løg og fløde. og diverse andre basis ting og så får man ris til. 

Hvis du er interesseret kan jeg finde opskriften

Anmeld

20. januar 2011

Betteisen

Hmm altså spændende og spændende ved jeg ikke om det er... jeg ville lave et farsbrød med rød peberfrugt, hvidløg, revet gulerod og evt feta blandet i farsen... rørt med salt, peber æg og en sjat mælk. Det smager fantastisk (synes vi)

Anmeld

20. januar 2011

>>Carina<<

Jeg ville klart lave et farsbrød. Læg halvdelen af kødet i et fad. Put smulret feta ovenpå og persille. Læg det sidste fars ovenpå og form et brød. Læg bacon ovenpå farsbrødet. Server med flødekartofler med hvidløg i. Uhm blir helt sulten. Det må vi altså ha idag Du ka evt lave halvt svinekød halvt oksekød. Så blander du bare alt kødet fra start af.

Anmeld

20. januar 2011

LRJ

hva med hjemmelavet indisk risret ?  

Anmeld

20. januar 2011

Trine89

Chatarina skriver:

Har en ret der hedder bombay bombe det er med karry tomater champ. løg og fløde. og diverse andre basis ting og så får man ris til. 

Hvis du er interesseret kan jeg finde opskriften

Efter jeg er blevet gravid er jeg ikke så god til mad med Karry.. :s utroligt hva en graviditet kan gøre med ens smag.. hehe.. 

men jeg vil da meget gerne have opskriften kunne jo være den kan bruges senere hen, om ikke andet efter jeg har født hehe.. Det lyder nemlig rigtig lækkert..

Anmeld

20. januar 2011

ChatH

Trine89 skriver:

Efter jeg er blevet gravid er jeg ikke så god til mad med Karry.. :s utroligt hva en graviditet kan gøre med ens smag.. hehe.. 

men jeg vil da meget gerne have opskriften kunne jo være den kan bruges senere hen, om ikke andet efter jeg har født hehe.. Det lyder nemlig rigtig lækkert..

Fnis mine smagsløg kunne bare lide det hele

jeg finder den lige frem senere idag og sender til dig

Anmeld

20. januar 2011

Trine89

Betteisen skriver:

Hmm altså spændende og spændende ved jeg ikke om det er... jeg ville lave et farsbrød med rød peberfrugt, hvidløg, revet gulerod og evt feta blandet i farsen... rørt med salt, peber æg og en sjat mælk. Det smager fantastisk (synes vi)

Jaah det er også en god ide.. hehe.. det må jeg lige tænke over hehe 

Anmeld

20. januar 2011

KajaHH

Jeg ville lave det med spinat og ost indeni, og så vende dem i mel og stege dem.

Det er et stort hit herhjemme så man ikke kun får deller og karbonader, eller forloren hare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.