De der veer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

CA

kate123 skriver:

Hej Carina!

Veer kan være lidt forskellige fra kvinde til kvinde, ligesom smerter er relative fra person til person.

Men en god tommelfingeregel er at mserterne starter som menssmerter og bliver mere koncentrerede og stråle ud foran og bag op på lænden.

Nogen for mere tissetrang og enkelte diaree, men nok mere en én gang i løbet af en dag/nat

Begge mine foregående fødsler har startet med prøve veer ca en uge før den endelige fødsel, for så at gå i sig selv igen.

Og ja du skal hvile så meget som muligt og ikke arbejde med veerne, gøre rent, havearbejde o-lign, da du så dermed også belaster barnet inde i maven ved det arbejde. Lad dem komme, veerne, stille og roligt og ja det er spændene  når det hele går igang.

Tag et langt bad...det plejer at rykke noget, hvis der er gang i noget...

Held og lykke håber snart du må få din lille guldklump i dine arme

Hilsen katrine 29+1

Den øgede tissetræng kender jeg. Det har simpelthen været så slemt de sidste nætter. Nærmest gjort ondt fordi det føltes som om jeg skulle tisse. Når man så endelig får sit korpus ud på toilet kommer der så lidt så lidt. Urinen er tjekket - ingen blærebetændelse.

Er også "tung" i lænden, men det gør ikke direkte ondt. Bare sådan som det gør op til mens. som om man skal på toilettet og alligevel ikke skal... 

Jeg håber snart der kommer noget ud af det! Min krop må gerne begynde at samarbejde lidt med mig 

Tak for svar - til jer alle sammen forresten!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

CA

Malonde1985 skriver:

For at svare på dit spørgsmål mht. hvordan veer føles:

Det er ligesom menses smerter bare MEGET VÆRRE!! Det hiver, niver og trækker omme i lænden og stråler ned i benene. Som der står i alle graviditetsbøger, er man IKKE i tvivl når de rigtige veer kommer!! Jeg frygter de smerter efter sidste gang, men jeg er osse en pivskid og ja  bedøvelse bedøvelse bedøvelse til mig taaaak

Okay, for jeg tænkte nemlig at når det strålede ned i benene måtte det være baby der legede med nerverne igen, men det gør det simpelthen også ved veer?

Hvordan skal man kunne finde ud af alle de signaler, når jer der har født før også er i tvivl?

Dejligt at man lige kan vende sine smerter med nogen herinde, for det er altså lidt svært at forstå hvad kroppen har gang i. 

Jeg hader også smerte, men hvis det er smerte man kan bruge til noget, er det okay. Meeeen mon ikke også jeg hopper på noget bedøvelse

Ku være fedt, hvis din krop også er i gang med at varme op!!Held og lykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.