Carina87 skriver:
Jeg ved godt, at det siges man ikke er i tvivl, men andre siger også at de ikke vidste det var veer før efter et godt stykke tid.
Kære piger, vil I prøve at forklarer hvordan veerne føles?
Jeg har i nogle dage haft vildt ondt mellem benene(som i ku se i en anden tråd) ikke ligamentsmerter, ikke bækkenløsningen og ikke hovedet der står og trykker på nerver, men sådan "stramme og ømme skamlæber-agtigt" kom frem til at det er samme smerter som ved mens.
Nå, men er også begyndt at få ondt foran. Igen - ikke på samme måde som bækkenløsningen gør ondt. En anden måde som er svær at forklare og i går eftremiddag/aften var det rigtig slemt. Senere på aftenen begyndte det at nive og stikke i underlivet og ned i benene - ligesom når baby leger med alle nerverne, men det tog til!
Jeg havde diarré om eftermiddagen(bare en gang) og mine mave føles tung som aldrig før. Og hovedet står nærmest helt nede mellem benene på mig nu. -Ja jeg ligner en and når jeg går
Det gjorde sindsygt ondt da jeg kom i seng og jeg tænkte at et lille barns hoved da ikke kunne lave så meget ballade. Samtidig føles det som om hovedet nærmest ikke kunne komme længere ned! Efter nogle timer begyndte jeg at se på uret. Der gik præcis 10 min. i mellem at smerterne startede og det tog mellem 10-40sek. hver gang. Jeg tog tid i lidt over en time og så smuttede jeg til drømmeland. Så HVIS det har været veer, har det altså ikke været noget jeg ikke kunne sove væk - hvilket man ikke kan når det er "gode veer" som min JM siger. Men tor I det er veer, eller bare et meget præcist barn med armbåndsur?
Kram Carina - forvirret og måske bare lidt for opmærksom på alt hvad kroppen gør lige nu
Uh, det lyder da som om, at du endelig snart skal føde!
Jeg tror, det er din krop, der er i gang med at øve sig. Jeg spurgte faktisk min jm igår, hvad man egentlig skulle gøre, hvis man f.eks. vågnede om natten og havde lidt småveer. Jeg kunne måske godt finde på at stå op og begynde at arbejde lidt med veerne for at få sat skub i det hele. Hun sagde så, at det er bedre at forsøge at sove lidt videre for at samle kræfter. Hun sagde også, at hvis det er nogle veer, der vil noget, forsvinder de ikke af, at man ligger sig til at sove videre.
Mon ikke din krop er ved at lade op og fødslen er lige rundt om hjørnet?

Uh, jeg krydser fingre - det er da vist også din tur ifølge DKs liste...og skal vi forøvrigt ikke snart høre fra hende?!!!!!