Hvad laver i med de små når de kommer hjem fra dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. september 2008

Joan ( Smallie )

Kunne jeg godt lige tænke mig at vide.

Her bruger vi ca 1½ time ude når Niels kommer hjem fra dp. Så jeg har lavet det mad klar jeg kan så jeg også kan være med.

Niels er en rigtig ude dreng men så kan jeg jo ikke lade være med at tænke hvad så med vinter for der kan vi jo nok ikke være ude 1½ time.
Der er da også en masse at lave inden for, men når han nu så gerne vil være ude så kan vi vel lige så godt det. og så bliver han så dejlig træt bagefter;)

Joan som laver boller i karry fordi manden og knægten kan li det+o(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2008

Nadi

Hvor sjovt jeg skulle netop til at lave et lignende indlæg :)

Men her leger Oliver med sit legetøj, får lidt at spise enten en frugt eller et stykke brød og igår var vi nede på legepladsen indtil Dennis kom hjem.

-Nadia

Anmeld

17. september 2008

bette

hmm tja godt spørgsmål..
min tid med mikkel efter dp går sådan her..

hente ham.. handle lidt ind hvis det er nødvendigt... så leger vi lidt på gulvet, hvor han ofte mosler rundt på mig.. så laver jeg mad....
så spiser han.. så gør jeg rent rundt omkring hans stol.. suk..
og så leger vi igen bagefter.. indtil det er sengetid, og han skal have sit medicin og tandbørstning og så puttes

andre gange kommer han i bad.. og så hygger vi b

Anmeld

17. september 2008

Muffinmus

Tja. rutcher på rutche banerne i haven, leger i sandkassen, leger i legerummet eller stuen og hører næsten altid børnemusik for det er det første han gør når han kommer hjem..peger på anlægget:)
Så laves der mad kl 17-17.30 og leges videre inde bagefter..i seng kl 19.

Anmeld

17. september 2008

Kaufie

Her kommer der også somregel børnemusik på - William elsker sin lille radio - men han vil helst gå med den - og så hopper cd'en ud når han smider med den..... Det er far, der henter her - men tror nok de som regel får noget at spise inden jeg komme hjem en halv time senere. Ellers lader vi også William sidde og lege alene lidt - selv om det er svært når jeg gerne vil lege med ham efter en hel dags adskillelse. Eller læser bøger eller synger for ham - ting som jeg ikke tror han bruger så meget tid på i dp. Og så bliver der også tumlet - enten ved at han mosler rundt oven på mig eller sin far - eller ved at vi kaster ham i dynerne (hvorfor mon han ikke vil putte stille i vores seng????)

Anmeld

17. september 2008

Tynen

Synes tit jeg mangler inspiration - Vi laver bare altid det samme - GAB!
Leger indenfor eller trasker rundt ude i haven.

Hver torsdag går vi til gymnastik og så nu har jeg planer om at tage ned og svømme med hende en gang om ugen sammen med kærstemanden.
Så sker der da lidt anderledes nogen af dagene :)

Nogle aftener (Og i weekenderne) har vi været nede på Borgvold og fodre ænder - DET er virkelig en succes!
Hun elsker at rende efter de stakkels dyr og æde det brød vi skulle give dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.