Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De er flotte men synes altid folk laver dem på små lærreder - vi har en stor spisestue hvor der skal store malerier op på eks. 100x150 men dem er der ikke så mange af
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Okay
Ja men de skal være store for vi snakker MEGET stor spisestue
Har det lidt svært med bestilling fordi hvis personen nu laver noget der ikke lige falder i ens smag alligevel
Sophie26 skriver: Okay Ja men de skal være store for vi snakker MEGET stor spisestue Har det lidt svært med bestilling fordi hvis personen nu laver noget der ikke lige falder i ens smag alligevel
op!
Maria. skriver: Sælges.. Måler 50x50 cm stykket. 600,-
Sælges..
Måler 50x50 cm stykket.
600,-
Årrrh havde jeg lige 600 så havde jeg købt dem med det samme. Nøj , hvor er de fede & passer bare helt perfekt til min stue
CelinasMoarh skriver: Årrrh havde jeg lige 600 så havde jeg købt dem med det samme. Nøj , hvor er de fede & passer bare helt perfekt til min stue
Maria. skriver: Tak! Du kan få dem til 500,- hvis du henter dem selv!
Tak! Du kan få dem til 500,- hvis du henter dem selv!
Har desværre ikke råd til det i denne eller næste måned /: Står og er igang med at flytte..
CelinasMoarh skriver: Har desværre ikke råd til det i denne eller næste måned /: Står og er igang med at flytte..
op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128