Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Oliver&Troia <3 skriver: hvor meget for dette?
hvor meget for dette?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria. skriver: 180,- + Porto.. 20,-/stk for bluserne.40,- for buks.40 for kjole.Alt nyt
180,- + Porto.. 20,-/stk for bluserne.40,- for buks.40 for kjole.Alt nyt
okay... åhhh er ikk int. i kjolen troede det var en trøje det vil jeg gerne købe... sender du en pb? hva er porto?
Maria. skriver: Ikke rigtig.. Men skriv til mig.. Så finder vi ud af det.. ;-) ellers plejer banken at være behjælpelig og kan gøre det over telefon hvis der er knas med netbank
Ikke rigtig.. Men skriv til mig.. Så finder vi ud af det.. ;-) ellers plejer banken at være behjælpelig og kan gøre det over telefon hvis der er knas med netbank
det er rigtigt
jeg skriver imorgen
Maria. skriver: Skal vi handle?
Skal vi handle?
Har ikk solgt andet nogle sutter og en pung Går ikk så skide stærkt! ØV!
Lou87 skriver: Har ikk solgt andet nogle sutter og en pung Går ikk så skide stærkt! ØV!
Maria. skriver: 300,- incl :-)
300,- incl :-)
Det er en deal
Jeg har desværre ikke netbank, men har du mulighed for at sende en privat besked til mig
Det kan jeg nemlig ikke, da jeg ikke er plus medlem!
Så kan vi lige udveksle oplysninger
Vh.
Maria. skriver: Nå øv! Har vidst fået solgt noget af det du skrev på
Nå øv! Har vidst fået solgt noget af det du skrev på
Det er jo også bare helt ok Godt du kommer af med det jo...
BinaMor skriver: det er rigtigt jeg skriver imorgen
jeg hopper desværre af trøjerne og melton skoene alligevel. der er ting der pt er mere nødvendige
BinaMor skriver: jeg hopper desværre af trøjerne og melton skoene alligevel. der er ting der pt er mere nødvendige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128