Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hehe jo tak ja det dælme tidlig ægl jeg har..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
camillahej skriver: Ville teste for sjovt. hmm. 5 min efter er der en tydelig streg som normalt og en svag ved siden af.. det var kl ca. 12 middag nu er vi ved 21.30 og jeg har taget to igen den ene viste to streger igen den ene var tydelig og den anden streg svag., Den anden test kom der kun en streg på men det er taget i samme tis... Årha hvor er det spændene har mega kvalme og har tisset hele dagen... Efter Terminsberegner er jeg 2+5 for at lægen siger den er god nok men min forlovede har sagt den er god nok men så træt af mit lorte kamera så jeg ku vise jer et billede men det er virkelig utydeligt på de billeder arrrrgh vil så gerne dele det her med jer damer..
Ville teste for sjovt.
hmm. 5 min efter er der en tydelig streg som normalt og en svag ved siden af.. det var kl ca. 12 middag
nu er vi ved 21.30 og jeg har taget to igen den ene viste to streger igen den ene var tydelig og den anden streg svag.,
Den anden test kom der kun en streg på men det er taget i samme tis...
Årha hvor er det spændene har mega kvalme og har tisset hele dagen...
Efter Terminsberegner er jeg 2+5 for at lægen siger den er god nok men min forlovede har sagt den er god nok men så træt af mit lorte kamera så jeg ku vise jer et billede men det er virkelig utydeligt på de billeder arrrrgh vil så gerne dele det her med jer damer..
Sry kan ikke tage et der er bedre...
Maja84 skriver: smid endelig billede op, men forstår ikke hvis du skulle være 2+5 for så ville du ligge lige omkring ÆL mener du ikke2+5 efter æl eller ?
smid endelig billede op, men forstår ikke hvis du skulle være 2+5 for så ville du ligge lige omkring ÆL mener du ikke2+5 efter æl eller ?
så er der billede..
Jeg kan godt ane en streg... TILLYKKE!
BigBabyWish skriver: TILLYKKE PUTTE! det har I bare sådan fortjent!
TILLYKKE PUTTE!
det har I bare sådan fortjent!
Tak smukke. Du skal os for dig!
MoarJ skriver: Jeg kan godt ane en streg... TILLYKKE!
Tak.. Er det ikk os dig der kunne se det rigtig tidelig???
Jep, stregen er der!
Endnu engang tillykke smukke!
Maalene skriver: Øøørj, hvor er det spændende Vil ikke tage modet fra dig, men når du tester så tidligt, er der en risiko for en biokemisk, da du kan have et befrugtet æg, men det ikke er sikkert det sætter sig fast... Hvornår havde du første dag i din sidste mens? Hvor tydelig er stregen på testen? En skam vi ikke kan se den Alt held og lykke herfra
Øøørj, hvor er det spændende
Vil ikke tage modet fra dig, men når du tester så tidligt, er der en risiko for en biokemisk, da du kan have et befrugtet æg, men det ikke er sikkert det sætter sig fast...
Hvornår havde du første dag i din sidste mens?
Hvor tydelig er stregen på testen? En skam vi ikke kan se den
Alt held og lykke herfra
så er der billede.
Uhh jeg forstår slet ikke at der er nogen der tør teste så tidligt, men det er nok bare mig der er underlig hehe
Vil lige sige forsigtigt tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128