Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville teste for sjovt.
hmm. 5 min efter er der en tydelig streg som normalt og en svag ved siden af.. det var kl ca. 12 middag
nu er vi ved 21.30 og jeg har taget to igen den ene viste to streger igen den ene var tydelig og den anden streg svag.,
Den anden test kom der kun en streg på men det er taget i samme tis...
Årha hvor er det spændene har mega kvalme og har tisset hele dagen...
Efter Terminsberegner er jeg 2+5 for at lægen siger den er god nok men min forlovede har sagt den er god nok men så træt af mit lorte kamera så jeg ku vise jer et billede men det er virkelig utydeligt på de billeder arrrrgh vil så gerne dele det her med jer damer..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smid endelig billede op, men forstår ikke hvis du skulle være 2+5 for så ville du ligge lige omkring ÆL mener du ikke2+5 efter æl eller ?
TILLYKKE PUTTE!
det har I bare sådan fortjent!
camillahej skriver: Ville teste for sjovt. hmm. 5 min efter er der en tydelig streg som normalt og en svag ved siden af.. det var kl ca. 12 middag nu er vi ved 21.30 og jeg har taget to igen den ene viste to streger igen den ene var tydelig og den anden streg svag., Den anden test kom der kun en streg på men det er taget i samme tis... Årha hvor er det spændene har mega kvalme og har tisset hele dagen... Efter Terminsberegner er jeg 2+5 for at lægen siger den er god nok men min forlovede har sagt den er god nok men så træt af mit lorte kamera så jeg ku vise jer et billede men det er virkelig utydeligt på de billeder arrrrgh vil så gerne dele det her med jer damer..
Øøørj, hvor er det spændende
Vil ikke tage modet fra dig, men når du tester så tidligt, er der en risiko for en biokemisk, da du kan have et befrugtet æg, men det ikke er sikkert det sætter sig fast...
Hvornår havde du første dag i din sidste mens?
Hvor tydelig er stregen på testen? En skam vi ikke kan se den
Alt held og lykke herfra
wow, ja smid endelig et billed op a testene, hvis du vil
Det er godt nok også tidligt du så kan se og mærke det hva. Men det er da super fedt.
Tillykke herfra
Stort tillykke med de to streger!
Uh ja, som de andre skriver billede billede!
for at den er der, og lægen siger god for det
Ja men har taget en masse billeder men kan ikk se den anden streg på billedet.. hah men har lige en veninde til at kikke billederne for hvis hun kan på et af dem kommer der billede på..
hvad er det biogravid.. Det vil sige man kan måle et æg der kan lave de to streger ???? havde min mens den 31 december 2010 & æg den 8 januar!
Og mange tak er helt forvirret hahahaha
Ved ikk det der 2+5 kommer efter en terminsberegner på nettet gjorde bare som den sagde man skulle..
så er du da en af dme med tidlig æl tillykke
jeg fik menes d. 1 januar... og æl d. 14
tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128