Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej!
Sælger disse to, da jeg har fået Hello Kitty til tøsen i julegave i stedet for! :-)
Sælges billgt - byd gerne!
Se også mine andre indlæg med tøj!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SLET INGEN ?Har også et super fint helt ubrugt, kun samlet og sat op tøse bord med to stole.. til salg.. da hun har fået hello kitty i stedet.
STADIG TIL SALG - SÆLGES BILLIGT SE OGSÅ ALT MIT PIGETØJ!
DISSE SÆLGES FOR:
10 KR PP FOR PETER PLYS (BRUGT MEN PÆN)
40 KR PP FOR FRØEN (HELT NY)_________________________________________
INGEN DER LI MANGLER EN BILLIG PYNT TIL BØRNEVÆRELSET?
Lou87 skriver: DISSE SÆLGES FOR: 10 KR PP FOR PETER PLYS (BRUGT MEN PÆN) 40 KR PP FOR FRØEN (HELT NY)_________________________________________ INGEN DER LI MANGLER EN BILLIG PYNT TIL BØRNEVÆRELSET?
Hva vil du have for Peter Plys?? Er meget int
regalprime skriver: Hva vil du have for Peter Plys?? Er meget int
Som skrevet.. 10 kr pp... tror det bliver li knapt 30 kr, pga omkredsen er stor. Men ellers hvis det er mere gir jeg resten.Du kan også afhente selv hvis du vil, nu så jeg ikk hvor du bor?Men så får du den jo for de 10 kr kun
Lou87 skriver: Som skrevet.. 10 kr pp... tror det bliver li knapt 30 kr, pga omkredsen er stor. Men ellers hvis det er mere gir jeg resten.Du kan også afhente selv hvis du vil, nu så jeg ikk hvor du bor?Men så får du den jo for de 10 kr kun
Uh nej så bliver de vidst for dyre Bor i Kolding Okay vil gerne købe den
regalprime skriver: Uh nej så bliver de vidst for dyre Bor i Kolding Okay vil gerne købe den
Haha ja så kan det godt være det er lidt billigere med 40 kr hihi...Men send mig lige en PB med din adr, så sender eg kontonr retur.
BEGGE TO STADIG TIL SALG, KØBER SPRANG FRA!
OP Se også mine andre annoncer med pigetøj og tøj og sko til moar!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128