Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Oki doki.. 3 cardigans: (15 kr stk.) Dvs 45,- krBukser med fod: (20 kr pr stk.) Dvs 80,-krSættet: 45,- kr Jeg giver porto som rabatten ?
Oki doki..
3 cardigans: (15 kr stk.) Dvs 45,- krBukser med fod: (20 kr pr stk.) Dvs 80,-krSættet: 45,- kr
Jeg giver porto som rabatten ?
tænker lig over det til i aften , så kan jeg altid prøve og skrive og høre om du har fået det solgt .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kiwii skriver: tænker lig over det til i aften , så kan jeg altid prøve og skrive og høre om du har fået det solgt .
Gør du bare Indtil videre kun spørgsmål på bukserne..
Så er der opdateret!! De ting der er solgt (mere hvis i har kigget før og savner nogle), de er slettet.. Hvis de var alene på billedet.
Og de billeder der er andre ting på er der skrevet solgt på det der er solgt
BYD BYD BYD! Sælger billigt..
hvad er prisen på?
billed 1, den korte buksedragt til venstre?
billed 2, de 3 par strømper
billed 3, begge kjoler
betiinsen skriver: hvad er prisen på? billed 1, den korte buksedragt til venstre? billed 2, de 3 par strømper billed 3, begge kjoler
Ihh en dejlig forespørgsel , dejlig nem og finde ud af hihi Du kan få det hele for 70 + porto 20
betiinsen skriver: Det vil jeg gerne købe så
Det vil jeg gerne købe så
Super.
Sender dig li en PB
STADIG MASSER FLOT TIL SALG !! KOM SÅ TØSER BYD Alt er opdateret, så der kun er billeder tilbage af det der ikk er solgt endnu.
stadig masser til salg tøser!
se også de andre annoncer på min profil med andre str, samt tøj og sko til moaar
sælgere billigere jo mere du køber
Op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128