En ulykke kommer sjældent alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Min kæreste blev i starten af året opereret pga mistanke for kræft i den ene testikel. Svulsten kom frem under vores udredning hos gynækologen. Det viste sig heldigvis efter operationen at være en godartet svulst, hvilket vi blev rigtig glade for at finde ud af! Nu har han desværre kun en testikel, og da hans sædkvalitet i forvejen ikke var i top, er vi lidt nervøse for, hvordan det ser ud nu. Forhåbentlilg kan han snart få testet kvaliteten, så vi ved hvor vi står.

Under udredning kom det også frem at der var mistanke til celleforandringer hos mig, og i sidste uge fik jeg foretaget en biopsi. De ringede i dag og fortalte, at jeg har svære celleforandringer, hvorfor jeg skal have foretaget et keglesnit. Det er ikke kræft, men det kan udvikle sig til det, derfor skal det væk.

Puha, det synes jeg ikke lige, at jeg kan overskue lige nu. Vi er stadig i gang med at bearbejde min kærestes situation, og vores eventuelt dårligere chance for at få børn, og nu skal jeg også forholde mig til dette indgreb

Øv øv øv, en rigtig dårlig start på det nye år

Hold da op, hvor har livet været hårdt ved jer Jeg håber snart, at uheldet vender og at 2011 viser sig at blive et fantastisk år for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

SussieThyssen

Putomanen skriver:

Jeg tror bare, at jeg er blevet lidt skræmt af det hele, og jeg kan ikke lade være med at frygte konsekvenserne af det hele, selvom alt tyder godt.

Men det er da en god måde at beskrive indgrebet på, så lyder det slet ikke så slemt!Tusind tak for det, det hjælper rigtig meget med nogle trøstende ord!  

Du må endelig skrive hvis du vil have det uddybet..indgreb, oplevelse m.v.
Man kan forresten få det lavet i lokalbedøvelse
Og man tager hjem samme dag.

Anmeld

19. januar 2011

Putomanen

Mutti2B skriver:

Puha, sikke da en mundfuld. Men jeg kan berolige dig med at det ikke har nogen betydning for en fremtidig graviditet. Jeg har selv fået foretaget 2 stk. og det eneste jeg nu skal er at ha snørret min livmoderhals sammen når jeg bliver gravid for at holde på barnet. Efter 2 operationer er der nemlig kun 1½ cm tilbage. Men det har lægerne helt styr på

Så nu skal du bare ha overstået operationen og så må I i gang igen. Held og lykke med det hele

Tusind tak for de trøstende ord, det er nu rart at læse om alle de gode oplevelser

Det lyder nu godt nok lidt voldsomt, at du skal have snørret din livmoderhals sammen, men det er nu godt, at lægerne kan finde ud af så meget, som de kan i dag

Anmeld

19. januar 2011

Putomanen

SussieThyssen skriver:

Du må endelig skrive hvis du vil have det uddybet..indgreb, oplevelse m.v.
Man kan forresten få det lavet i lokalbedøvelse
Og man tager hjem samme dag.

Mange tak for det

Jeg har søgt hele nettet igennem for oplysninger, og jeg har også fået en del oplysninger fra min gynækolog, så jeg tror at jeg har forhodlsvis styr på, hvad der skal ske. Men én ting er hvad hjernen forstår, en anden ting er hjertet.

Anmeld

19. januar 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Hold da op, hvor har livet været hårdt ved jer Jeg håber snart, at uheldet vender og at 2011 viser sig at blive et fantastisk år for jer

Ja, lige nu føles det lidt som om, der er nogen, som er ude efter os

Men nu vi satser på, at vi har fået al den uheld, vi overhovedet kan få i 2011, og resten af året kun bliver godt

Anmeld

20. januar 2011

Cherry_77

Putomanen skriver:

Min kæreste blev i starten af året opereret pga mistanke for kræft i den ene testikel. Svulsten kom frem under vores udredning hos gynækologen. Det viste sig heldigvis efter operationen at være en godartet svulst, hvilket vi blev rigtig glade for at finde ud af! Nu har han desværre kun en testikel, og da hans sædkvalitet i forvejen ikke var i top, er vi lidt nervøse for, hvordan det ser ud nu. Forhåbentlilg kan han snart få testet kvaliteten, så vi ved hvor vi står.

Under udredning kom det også frem at der var mistanke til celleforandringer hos mig, og i sidste uge fik jeg foretaget en biopsi. De ringede i dag og fortalte, at jeg har svære celleforandringer, hvorfor jeg skal have foretaget et keglesnit. Det er ikke kræft, men det kan udvikle sig til det, derfor skal det væk.

Puha, det synes jeg ikke lige, at jeg kan overskue lige nu. Vi er stadig i gang med at bearbejde min kærestes situation, og vores eventuelt dårligere chance for at få børn, og nu skal jeg også forholde mig til dette indgreb

Øv øv øv, en rigtig dårlig start på det nye år

Det var da en rigtig træls start på det nye år.

Du får lige et herfra.

Anmeld

20. januar 2011

Putomanen

Cherry_77 skriver:

Det var da en rigtig træls start på det nye år.

Du får lige et herfra.

Ja, jeg kunne nu godt have ønsket mig en bedre start. Men nu har vi også fået alt det dårlige, som kan komme i år 2011, så vi har kun det gode tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.