Kan jeg godt klage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Nettemor

beklager hvis det er skrevet før. men jeg ville nok også klage men det er ikke sikkert du får noget ud af det medmindre du har vasket den ren efter hver gå tur. der har jo været meget salt overalt her i vinter og det er jo ikk ligefrem godt for sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Kløver

Bromberg skriver:

Mærket er Simo.. Men det er Brio der laver den.. Simo er ikke et ret brugt mærke..

ahh sådan

men ja synes da du skal snakke med forhandleren, for selvom risikoen for rust er større når det er sådan en vinter som vi har haft og med meget sne= meget salt, så er det hurtigt den har dannet rust

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Laulund87 skriver:

Nu kender jeg ikke lige til Simo, men man kan ikke bare sige synd fordi den ikke er en Emmaljunga f.eks Altså det har ikke noget med prisen at gøre

Men som andre skriver, klag på en pæn måde..Stille og roligt og så  for at du får noget kompensation af en art

Det er planen..

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Maja84 skriver:

ahh sådan

men ja synes da du skal snakke med forhandleren, for selvom risikoen for rust er større når det er sådan en vinter som vi har haft og med meget sne= meget salt, så er det hurtigt den har dannet rust

Nemlig..

Håber at de er søde og rare hvis jeg er positiv og sød og rar

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

nettemor skriver:

beklager hvis det er skrevet før. men jeg ville nok også klage men det er ikke sikkert du får noget ud af det medmindre du har vasket den ren efter hver gå tur. der har jo været meget salt overalt her i vinter og det er jo ikk ligefrem godt for sådan noget

Jeg har ikke vasket den, men den har stået inde.. Den burde jo bare ikke ruste efter kun 3 måneder..

Anmeld

19. januar 2011

Nettemor

Bromberg skriver:

Jeg har ikke vasket den, men den har stået inde.. Den burde jo bare ikke ruste efter kun 3 måneder..

nej det burde den godt nok ikke men det er nok sådan noget de vil fremhæve..

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

Bromberg skriver:

Nemlig..

Håber at de er søde og rare hvis jeg er positiv og sød og rar

ja kan man da håbe, for sådan en skal jo gerne holde længe

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

nettemor skriver:

nej det burde den godt nok ikke men det er nok sådan noget de vil fremhæve..

Tjaa.. Jeg må være sød og rar.. Og ellers har de jo nok bare mistet en kunde

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Maja84 skriver:

ja kan man da håbe, for sådan en skal jo gerne holde længe

Præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.