Kan jeg godt klage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

NinaNymannMadsen

Bromberg skriver:

Det er rigtigt nu du siger det, jeg har da selv haft om det på handelsskolen

Det er rigtig nok at der har været alt det sne og salt, men når den kommer ind hver gang han ikke er ude og sove synes jeg det er lidt tidligt..

Jeg kører derover imorgen, og håber at de vil gøre noget ved det

okay... held og lykke med det hele.
og ja det kan ikke være rigtig at det skal være sådan.
håber du får noget ud af det hertfald. bare se om du kan finde de regler på nettet og vis dem det, det skal nok hjælpe for det ikke alle der mener det samme som reglerne siger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

JacobsMoar

Maja84 skriver:

Jeg havd ehelt klart snakket med forhandleren, men tror måske det er pga den hårde vinter og alt det salt der nok er blevet smidt, det kan være kommet, men ja ville klart snakke med forhandler, for det er dælme hurtigt det er kommet.

må man spørge hvilken vogn+model det er

Ja, men er det ikke lidt hurtigt alligevel? Vi har den jo inde hver nat..

Det er en Simo, kan ikke huske modelnummeret

Anmeld

19. januar 2011

Laulund87

Bromberg skriver:

Jeg kører derover imorgen..

Er overhovedet ikke gal.. Bare rigtig ked af at den allerede er rusten.. Synes alligevel også 5000 er en sjat penge.. Selvom det selvfølgelig er en af de ikke så dyrer vogne

Jeg vil godt nok ikke mene at den skal ruste så tidligt fordi den "kun" har kostet 5000 kr

Jeg synes der er en lidt træls tendens til at de kun er de meget dyre vogne der holder, og som man kan forvente noget af

Vores trille gigant kostede sølle 4000 kr og den er 14 måneder gammel, UDEN rust! Den har kørt ude hver dag i to hårde vintre!

Så klag du bare

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Astasmor skriver:

okay... held og lykke med det hele.
og ja det kan ikke være rigtig at det skal være sådan.
håber du får noget ud af det hertfald. bare se om du kan finde de regler på nettet og vis dem det, det skal nok hjælpe for det ikke alle der mener det samme som reglerne siger.

Rigtig rigtig.. Tager derover med åbent sind og ser hvad de har at sige

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

Bromberg skriver:

Ja, men er det ikke lidt hurtigt alligevel? Vi har den jo inde hver nat..

Det er en Simo, kan ikke huske modelnummeret

simo, er det en brio eller ? eller hedder den bare simo. men jo synes også det er hurtigt derfor jeg også ville snakke med forhandleren

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Laulund87 skriver:

Jeg vil godt nok ikke mene at den skal ruste så tidligt fordi den "kun" har kostet 5000 kr

Jeg synes der er en lidt træls tendens til at de kun er de meget dyre vogne der holder, og som man kan forvente noget af

Vores trille gigant kostede sølle 4000 kr og den er 14 måneder gammel, UDEN rust! Den har kørt ude hver dag i to hårde vintre!

Så klag du bare

Præcis, og synes ikke bare at jeg skal "behandle" på det selv endnu..

Har gået idag og fortrudt at vi ikke brugte lidt flere penge på en anden vogn.. Men jeg er jo egentlig rigtig glad for den..

Anmeld

19. januar 2011

NinaNymannMadsen

Bromberg skriver:

Rigtig rigtig.. Tager derover med åbent sind og ser hvad de har at sige

godt godt...
du må da give en update når det er.

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Maja84 skriver:

simo, er det en brio eller ? eller hedder den bare simo. men jo synes også det er hurtigt derfor jeg også ville snakke med forhandleren

Mærket er Simo.. Men det er Brio der laver den.. Simo er ikke et ret brugt mærke..

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Astasmor skriver:

godt godt...
du må da give en update når det er.

Selvfølgelig

Anmeld

19. januar 2011

Laulund87

Bromberg skriver:

Præcis, og synes ikke bare at jeg skal "behandle" på det selv endnu..

Har gået idag og fortrudt at vi ikke brugte lidt flere penge på en anden vogn.. Men jeg er jo egentlig rigtig glad for den..

Nu kender jeg ikke lige til Simo, men man kan ikke bare sige synd fordi den ikke er en Emmaljunga f.eks Altså det har ikke noget med prisen at gøre

Men som andre skriver, klag på en pæn måde..Stille og roligt og så  for at du får noget kompensation af en art

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.