Søges (bøger til pædagogstudiet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. januar 2011

aarhusmor

manden fortalte lige at vi får rabat igennem fagforeningen, så nu får jeg dem begge sendt hjem til mig for 669,00  kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

nattergalen

så dit indlæg for sent.. 

har ellers dansk kultur og kommunikation, kun brugt få gange, står som ny.. til 250 kr. 

Nåh men det jo forsent  

Til gengæld står jeg med en del andre bøger hvis du skulle mangle nogle når du starter.. 

Anmeld

19. januar 2011

aarhusmor

nattergalen skriver:

så dit indlæg for sent.. 

har ellers dansk kultur og kommunikation, kun brugt få gange, står som ny.. til 250 kr. 

Nåh men det jo forsent  

Til gengæld står jeg med en del andre bøger hvis du skulle mangle nogle når du starter.. 

Tak for det Ja nåede lige at købe den

Men hvis jeg må tilføje dig som ven, så kan det være jeg vender tilbage hvis jeg mangler

Anmeld

19. januar 2011

*Toffee*

Maja88 skriver:

tror du må ind og søge på billige bøger.

da den som har fået DKK som fag ikke er færdige endnu med deres uddannelse.

Næsten... Første årgang på den nye uddannelse er ved at afslutte uddannelsen i disse dage  

Anmeld

19. januar 2011

aarhusmor

Toffi skriver:

Næsten... Første årgang på den nye uddannelse er ved at afslutte uddannelsen i disse dage  

Nye uddannelse? hvad mener I?

Anmeld

19. januar 2011

*Toffee*

aarhusmor skriver:

Nye uddannelse? hvad mener I?

For 3 ½ år siden blev uddannelsen lavet om, så fag som socialfag, psykologi osv. blev skiftet ud med IIS, DKK osv

Anmeld

19. januar 2011

aarhusmor

Toffi skriver:

For 3 ½ år siden blev uddannelsen lavet om, så fag som socialfag, psykologi osv. blev skiftet ud med IIS, DKK osv

ok. Tak for svar

Anmeld

20. januar 2011

aarhusmor

nattergalen skriver:

så dit indlæg for sent.. 

Nåh men det jo forsent  

Det viser sig at jeg har netveninde, der kunne være interesseret. Jeg har skrevet til hende at du har bogen. Så hun skriver måske til dig

Anmeld

20. januar 2011

nattergalen

Det er bare i orden.. 

Takker

Anmeld

20. januar 2011

saxa

Ejj jeg var også for sent på den.. Har klassisk moderne pædagogisk teroi.. Som står som ny - den kunne du ha købt for 300..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.