Indlæggelse af Oliver i min. 3mdr... gluuuups

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

twinboys

Mor til Frederic skriver:

Tak, det var en sød tanke...

Ja, jeg forstår dig..

Men han er nok for lille endnu og vi har jo slet ikke kæmpet i så mange år som jer... Så vores 'tid' er jo først ude i fremtiden, om mange år...

Vi tager jo afsted til endnu en kontrol vejning og måling i morgen eftermiddag + læge samtale - alt sammen i kolding. Frederic kunne jo lige nå 2 kontrol'er på denne mdr.

Sidst ville jeg ikke vide hans vægt, bad hende spise pædagog om blot at skrive det ned. 

Spørger i morgen om det er + eller -. Er det - vil jeg ikke høre det. No way, ikke flere rutsjeture i følelses registret her. Så hellere bruge energi på at støtte ham i at spise / drikke mere.

Forstår også dig... Når i så kommer til Kolding igen, må i da lige kigge ind til os...

Pøj pøj med imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

twinboys skriver:

Tror jeg også selv om der kommer både sygeplej, psykolog, pædagoger, lærer på ham

De skal nok lige være fluer på væggene en del dage, for at se hvor de lige skal sætte ind og arbejde udfra.

De skal jo lige se hvad Oliver er for én. Men de er jo vant til børn og unge i den afd. og mener ikke de har ret mange senge pladser, men mange af dem er 'optaget' af blivende spiseproblems børn.

Havde nemlig en ung pige der var kørt i stykker med hendes bil, hun kørte fra århus til kolding hver dag til børne pysk. afd. Hun var skide sød.

Anmeld

19. januar 2011

lisbethita

twinboys skriver:

Så er der kommet dato på...Tirsdag i næste uge

Oliver og jeg skal indlægges i Børne og ungdomspsykiatrisk afd. i Kolding i min. 3mdr....I dagtimerne så kommer hjem om eftermiddagen, kunne da heller ikke undvære Alexander ( Oliver´s tvillingbror ) og Casper ( min mand )...

Behandlingen er ca. 3mdr men kan også sagtens være 6mdr....

Jeg er tom for ord, er glad, er ked af det, har kvalme, sommerfugle i maven, svimmel , mavepine, ja blandede følelser flyver igennem min krop nu... Ved ikke om jeg skal juble eller græde...

Jeg håber de kan hjælpe min dejlige Oliver...

Majbritt

Øj ha Majbritt....sender dig en stor krammer!! Det er jo dejligt, at der endeligt sker noget, men det er dælme også frustrende og hårdt at skulle igennem det! Hold ud og tro på, at de kan hjælpe ham! Det bedste er at være positiv (selvom det er svært). Det er det, vi andre er her for: At opmundre dig og være her, når du har brug for det!

Husk, at du er en stjerne....! Kæmp for det du har kært, og tro på, at det løser sig!!

Anmeld

19. januar 2011

twinboys

lisbethita skriver:

Øj ha Majbritt....sender dig en stor krammer!! Det er jo dejligt, at der endeligt sker noget, men det er dælme også frustrende og hårdt at skulle igennem det! Hold ud og tro på, at de kan hjælpe ham! Det bedste er at være positiv (selvom det er svært). Det er det, vi andre er her for: At opmundre dig og være her, når du har brug for det!

Husk, at du er en stjerne....! Kæmp for det du har kært, og tro på, at det løser sig!!

Smiler mange tak... og jeg kæmper for Oliver

Anmeld

19. januar 2011

twinboys

Mor til Frederic skriver:

De skal nok lige være fluer på væggene en del dage, for at se hvor de lige skal sætte ind og arbejde udfra.

De skal jo lige se hvad Oliver er for én. Men de er jo vant til børn og unge i den afd. og mener ikke de har ret mange senge pladser, men mange af dem er 'optaget' af blivende spiseproblems børn.

Havde nemlig en ung pige der var kørt i stykker med hendes bil, hun kørte fra århus til kolding hver dag til børne pysk. afd. Hun var skide sød.

Smiler ja de glæder sig til at møde Oliver på tirsdag

Anmeld

19. januar 2011

Maalene

twinboys skriver:

Smiler så bliver Oliver en heppe dreng

Jeg vil ihvertfald gøre mit for, at jeres dejlige lille dreng hurtigt bliver rask igen

Anmeld

19. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

dig lige....

Anmeld

19. januar 2011

twinboys

jcmoller skriver:

dig lige....

Tusind tak...

Anmeld

19. januar 2011

bullerbassen

twinboys skriver:

godt spørgsmål jeg ved endnu ikke så meget...

Håber det er ok jeg kommer med et muligt svar.

Tror grunden til det er dagindlæggelse , er at om dagen er der et team af forskellige fagfolk bl.a psykologer, pædagoger, læger osv.

Som hjælper, observere - Vil tror I får en masse samtaler - råd & vejledning.

Har selv en dreng som venter på indkaldelse til børneamb ( ikke for det samme ) Og det er hvad vi har fåer forklaret.

Ved ikke om det er det samme, men kunne forestille mig det er lidt i den dur 

Anmeld

19. januar 2011

bullerbassen

twinboys skriver:

Så er der kommet dato på...Tirsdag i næste uge

Oliver og jeg skal indlægges i Børne og ungdomspsykiatrisk afd. i Kolding i min. 3mdr....I dagtimerne så kommer hjem om eftermiddagen, kunne da heller ikke undvære Alexander ( Oliver´s tvillingbror ) og Casper ( min mand )...

Behandlingen er ca. 3mdr men kan også sagtens være 6mdr....

Jeg er tom for ord, er glad, er ked af det, har kvalme, sommerfugle i maven, svimmel , mavepine, ja blandede følelser flyver igennem min krop nu... Ved ikke om jeg skal juble eller græde...

Jeg håber de kan hjælpe min dejlige Oliver...

Majbritt

Hvor dejligt for jer der sker nået - Håber I får den rette hjælp så Oliver får det bedre.

Det er ski ikke sjovt som mor og se på ens unger mistrives.

Krydser finger for at tiden kommer til at gå stækt så I hurtig er hjemme igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.