Indlæggelse af Oliver i min. 3mdr... gluuuups

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

twinboys

Mor til Frederic skriver:

mener det er på grund af psykologerne, ikke mange der arbejder i sene aftentimer..

Tror jeg også selv om der kommer både sygeplej, psykolog, pædagoger, lærer på ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Enayia

twinboys skriver:

Så er der kommet dato på...Tirsdag i næste uge

Oliver og jeg skal indlægges i Børne og ungdomspsykiatrisk afd. i Kolding i min. 3mdr....I dagtimerne så kommer hjem om eftermiddagen, kunne da heller ikke undvære Alexander ( Oliver´s tvillingbror ) og Casper ( min mand )...

Behandlingen er ca. 3mdr men kan også sagtens være 6mdr....

Jeg er tom for ord, er glad, er ked af det, har kvalme, sommerfugle i maven, svimmel , mavepine, ja blandede følelser flyver igennem min krop nu... Ved ikke om jeg skal juble eller græde...

Jeg håber de kan hjælpe min dejlige Oliver...

Majbritt

Ville bare lige sende jer en kærlig tanke og et ønske om alt det bedste i fremtiden! Det bliver sikkert røvhårdt, men jeg håber og krydser for at i vil få den rigtige behandling og at jeres lille dreng får det godt igen! I har været igennem rigtig meget og det er slet ikke retfærdigt i skal igennem dette!

Tænker på jer og ønsker jer alt det bedste i den svære tid!

Hilsen Enayia

Anmeld

19. januar 2011

twinboys

mamalicious skriver:

Uuh Majbritt..........

Kan sagtens følge dit virvar af følelser!!

MEN skønt at der nu sker noget !!!

hvis du /I har energi til det så hold en lille dagbog med de aftaler I laver, hold dem op herpå, stil spørgsmål ved de ting I ikke forstår. Og forlang klarer svar !!

Håber på det bedste for jeres Oliver og familie

Sender dig al overskud og mine varmeste tanker

Tusind tak og tak for fif

Majbritt

Anmeld

19. januar 2011

twinboys

Maalene skriver:

Vil lige sende en STOOOOOOR krammer og en masse varme tanker

Håber på det bedste for jer allesammen

Tusind tak.... håber på mirakler

Anmeld

19. januar 2011

slettet_7530

Kan sagtens forstå dine følelser og tanker.

Sender masser af gode tanker i Olivers retning og  for at din dejlige dreng får det godt.

Anmeld

19. januar 2011

twinboys

Enayia skriver:

Ville bare lige sende jer en kærlig tanke og et ønske om alt det bedste i fremtiden! Det bliver sikkert røvhårdt, men jeg håber og krydser for at i vil få den rigtige behandling og at jeres lille dreng får det godt igen! I har været igennem rigtig meget og det er slet ikke retfærdigt i skal igennem dette!

Tænker på jer og ønsker jer alt det bedste i den svære tid!

Hilsen Enayia

Tusind tak for dine varme ord... Håber på et mirakel

Anmeld

19. januar 2011

twinboys

Albertesmor skriver:

Kan sagtens forstå dine følelser og tanker.

Sender masser af gode tanker i Olivers retning og  for at din dejlige dreng får det godt.

Tusind tak ja nu håber jeg at det giver pote...

Anmeld

19. januar 2011

Maalene

twinboys skriver:

Tusind tak.... håber på mirakler

Så længe vi allesammen tror og hepper på jer herinde, så kan mirakler sagtens ske

Anmeld

19. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

twinboys skriver:

Jeg vil gerne have dig og Frederik med... Tror Oliver og Frederik går det samme igennem, dog er Oliver bare flere år foran og alligevel bagud... Hvis du forstår

Tak, det var en sød tanke...

Ja, jeg forstår dig..

Men han er nok for lille endnu og vi har jo slet ikke kæmpet i så mange år som jer... Så vores 'tid' er jo først ude i fremtiden, om mange år...

Vi tager jo afsted til endnu en kontrol vejning og måling i morgen eftermiddag + læge samtale - alt sammen i kolding. Frederic kunne jo lige nå 2 kontrol'er på denne mdr.

Sidst ville jeg ikke vide hans vægt, bad hende spise pædagog om blot at skrive det ned. 

Spørger i morgen om det er + eller -. Er det - vil jeg ikke høre det. No way, ikke flere rutsjeture i følelses registret her. Så hellere bruge energi på at støtte ham i at spise / drikke mere.

Anmeld

19. januar 2011

twinboys

Maalene skriver:

Så længe vi allesammen tror og hepper på jer herinde, så kan mirakler sagtens ske

Smiler så bliver Oliver en heppe dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.