Okay - hvad sker der?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Tina&Laura

morethanperfect skriver:

Neej jeg forstår det heller ikke ! Jo lad os det så . 

Super  ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

morethanperfect

Tina&Daniel skriver:

Super  ..

Anmeld

19. januar 2011

Lolli

Tina&Daniel skriver:

..ja, det er umiddelbart det der flyver gennem mit hoved lige nu! 

HVAD SKER DER?!

Vores datter, Laura, som netop er blevet 4 måneder d. 17. januar ligger i sin barnevogn og sover. Måske ikke så vildt, men alligevel - det har hun aldrig villet før med mindre vi var ude at gå og det bumlede lidt. Nu har hun, efter vi gik en tur på ca ½ time sovet yderligere 1½time ude på terrassen  ..

Det er som om viljen fra forældrenes side smitter af. Vi har den sidste uge arbejdet på at få Laura til at sove igennem om natten og at sove ude i barnevognen - missionen er fuldført og jeg er STOLT  ..

Ih tillykke!!! Det er bare skønt!

Jeg har lige det omvendte problem. Jeg får børn der KUN vil sove i barnevognen. Min ældste søn sov aldrig inde og min datter på 4 uger sover maks 10 min indenfor, men ca. 3 timer ude.

Anmeld

20. januar 2011

Tina&Laura

Lolli skriver:

Ih tillykke!!! Det er bare skønt!

Jeg har lige det omvendte problem. Jeg får børn der KUN vil sove i barnevognen. Min ældste søn sov aldrig inde og min datter på 4 uger sover maks 10 min indenfor, men ca. 3 timer ude.

Årh - snyd. Men kan godt se at dét også kan blive et problem

Anmeld

20. januar 2011

Pige2009

Tina&Daniel skriver:

..ja, det er umiddelbart det der flyver gennem mit hoved lige nu! 

HVAD SKER DER?!

Vores datter, Laura, som netop er blevet 4 måneder d. 17. januar ligger i sin barnevogn og sover. Måske ikke så vildt, men alligevel - det har hun aldrig villet før med mindre vi var ude at gå og det bumlede lidt. Nu har hun, efter vi gik en tur på ca ½ time sovet yderligere 1½time ude på terrassen  ..

Det er som om viljen fra forældrenes side smitter af. Vi har den sidste uge arbejdet på at få Laura til at sove igennem om natten og at sove ude i barnevognen - missionen er fuldført og jeg er STOLT  ..

Super! Godt arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.