Okay - hvad sker der?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Tina&Laura

..ja, det er umiddelbart det der flyver gennem mit hoved lige nu! 

HVAD SKER DER?!

Vores datter, Laura, som netop er blevet 4 måneder d. 17. januar ligger i sin barnevogn og sover. Måske ikke så vildt, men alligevel - det har hun aldrig villet før med mindre vi var ude at gå og det bumlede lidt. Nu har hun, efter vi gik en tur på ca ½ time sovet yderligere 1½time ude på terrassen  ..

Det er som om viljen fra forældrenes side smitter af. Vi har den sidste uge arbejdet på at få Laura til at sove igennem om natten og at sove ude i barnevognen - missionen er fuldført og jeg er STOLT  ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Lone Jakobsen

altid dejligt når de små projekter lykkedes

Anmeld

19. januar 2011

Mette.

Tina&Daniel skriver:

HVAD SKER DER?!

Vores datter, Laura, som netop er blevet 4 måneder d. 17. januar ligger i sin barnevogn og sover. Måske ikke så vildt, men alligevel - det har hun aldrig villet før med mindre vi var ude at gå og det bumlede lidt. Nu har hun, efter vi gik en tur på ca ½ time sovet yderligere 1½time ude på terrassen  ..

Det er som om viljen fra forældrenes side smitter af. Vi har den sidste uge arbejdet på at få Laura til at sove igennem om natten og at sove ude i barnevognen - missionen er fuldført og jeg er STOLT  ..

Ih, hvor dejligt for jer. Det er skønt når de små kan sove ude om man kan "larme" som man vil uden at vække dem.

Min datter ville heller ikke sove med mindre vi kørte, men pludselig en dag blev det hendes yndlings, også omkring 4 måneder, og har været det siden.

Anmeld

19. januar 2011

Tina&Laura

Mette. skriver:

Ih, hvor dejligt for jer. Det er skønt når de små kan sove ude om man kan "larme" som man vil uden at vække dem.

Min datter ville heller ikke sove med mindre vi kørte, men pludselig en dag blev det hendes yndlings, også omkring 4 måneder, og har været det siden.

Lige netop.

Ih, jeg er så stolt altså! Nu sover hun også eftermiddagslur ude i barnevognen - måske er vi blevet bidt af det  ..det kunne blive en god vane 

Anmeld

19. januar 2011

Tina&Laura

nutche skriver:

altid dejligt når de små projekter lykkedes

Ja - det giver altså tilfredsstillelse, om ikke andet en følelse af at være en god forældre 

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Tina&Daniel skriver:

HVAD SKER DER?!

Sådan seje mor!
Dejligt at høre

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

Tina&Laura

SussieThyssen skriver:

Sådan seje mor!
Dejligt at høre

Kærligst
Sussie

IH TAK!

Anmeld

19. januar 2011

morethanperfect

Tina&Daniel skriver:

HVAD SKER DER?!

OG jeg tænker det samme med min søn ! Han har heller aldrig ville sove i barnevognen uden vi kørte med ham , men han sover nu , og han har sovet i to timer !! Det må være bernevognsdagen i dag

Anmeld

19. januar 2011

Tina&Laura

morethanperfect skriver:

OG jeg tænker det samme med min søn ! Han har heller aldrig ville sove i barnevognen uden vi kørte med ham , men han sover nu , og han har sovet i to timer !! Det må være bernevognsdagen i dag

Haha, ja det kan da ske at det er det. Skal vi så ikke aftale at hver dag fra nu skal være en barnevognsdag  ? 

Tidligere da Laura sov 3 timer til middag tænkte jeg til sidst; aj nu går jeg altså ud og ser om der er liv i hende - det kunne jo næsten ikke passe! ..HØNEMOR!

Anmeld

19. januar 2011

morethanperfect

Tina&Daniel skriver:

Haha, ja det kan da ske at det er det. Skal vi så ikke aftale at hver dag fra nu skal være en barnevognsdag  ? 

Tidligere da Laura sov 3 timer til middag tænkte jeg til sidst; aj nu går jeg altså ud og ser om der er liv i hende - det kunne jo næsten ikke passe! ..HØNEMOR!

Neej jeg forstår det heller ikke ! Jo lad os det så . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.