Træthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Carina1977

Nynne88 skriver:

Jeg kaster heller ikke op.. Heldigvis. Men jeg synes godt nok det tager hårdt på mig at være så træt og have kvalme hele tiden. Det må være særligt hårdt for dig når du har et barn i forvejen som også skal have kvalitetstid med sin mor. Herhjemme er det bare min kæreste som bliver lidt forsømt.

Nu går min søn heldigvis i skole, så jeg sørger for at få sovet der. Men jeg er bare så glad for at han er så stor en dreng...han er jo 10 år, så han er jo meget selvhjulpen. Jeg tænker bare på dem, hvor der kun er et par år mellem børnene. Det må da være utroligt hårdt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

SaNiNa

Carina1977 skriver:

Nu går min søn heldigvis i skole, så jeg sørger for at få sovet der. Men jeg er bare så glad for at han er så stor en dreng...han er jo 10 år, så han er jo meget selvhjulpen. Jeg tænker bare på dem, hvor der kun er et par år mellem børnene. Det må da være utroligt hårdt.

Det med at have mindre børn og så en ny graviditet er ikke så slemt endnu, men det kan nok komme tror også det har meget med hvordan man har det under graviditeten.

Nicklas klare det ret god allrede med at mor ikke bare lige kan gå med ham på armen og han selv bliver nød til at gå.

Tror det bliver værre nu når far tager til Norge for at arbejde i 14 dag og så hjemme i 14 dag

Anmeld

19. januar 2011

Carina1977

Sanne og Nicklas skriver:

Det med at have mindre børn og så en ny graviditet er ikke så slemt endnu, men det kan nok komme tror også det har meget med hvordan man har det under graviditeten.

Nicklas klare det ret god allrede med at mor ikke bare lige kan gå med ham på armen og han selv bliver nød til at gå.

Tror det bliver værre nu når far tager til Norge for at arbejde i 14 dag og så hjemme i 14 dag

Åhh det kan jeg godt forestille mig kunne være hårdt, specielt hvis du er vant til at der er en anden der kan tage over, når du har brug for et hvil. Går han i dagpleje?

Anmeld

19. januar 2011

nahoje

De sidste par dage har jeg også bare sovet omkring 11 timer om natten. Jeg har også madlede, og lidt kvalme af og til. Men heldigvis er det ikke slemt

Anmeld

19. januar 2011

SaNiNa

Carina1977 skriver:

Åhh det kan jeg godt forestille mig kunne være hårdt, specielt hvis du er vant til at der er en anden der kan tage over, når du har brug for et hvil. Går han i dagpleje?

Ja det bliver rigtig spændende for vi har altid været to til ham. men mon ikke det nok skal gå vi har jo farmor og farfar lige nedenunder og de har lovet at træde til når jeg er på nattearbejde.

Ja han går i dp og vil jo så også få nogle længer dagen end nu hvor han kommer der kl 9 og bliver hentet et sted mellem 14.20-15.00 men vi skal jo nok klare det.

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Puha jeg håber for dig at du snart slipper af med den opkast. Har du så tabt dig?

Var faktisk på vægten idag, da jeg testede positivt vejede jeg 60,3 idag på vægten vejede jeg 60.9.. Så det er ikke fordi jeg har tabt mig... 

Anmeld

19. januar 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Var faktisk på vægten idag, da jeg testede positivt vejede jeg 60,3 idag på vægten vejede jeg 60.9.. Så det er ikke fordi jeg har tabt mig... 

Det var da altid noget. Det må jo betyde at du alligevel kan holde noget i dig  men derfor er det da alligevel rigtig belastende at skulle kaste op hele tiden

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Det var da altid noget. Det må jo betyde at du alligevel kan holde noget i dig  men derfor er det da alligevel rigtig belastende at skulle kaste op hele tiden

Ja, men det er ikke meget mad jeg kan holde i mig. Nu mere væske jeg får ned end det er mad. Jeg prøver selvfølgelig at spise noget, selvom jeg ved det ryger op igen.

Anmeld

19. januar 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Ja, men det er ikke meget mad jeg kan holde i mig. Nu mere væske jeg får ned end det er mad. Jeg prøver selvfølgelig at spise noget, selvom jeg ved det ryger op igen.

Ja man bliver jo nødt til at spise noget. Jeg kan også nemmest drikke, men tvinger mad i mig, selvom jeg ikke har den vildeste lyst til det. Men må være forfærdeligt at skulle kaste op, hver gang man har spist. Det kunne jo også tænkes at det ikke er al din mad du kaster op, sådan at du stadig får lidt. Hvis du ikke kaster galde op, så tror jeg faktisk at det ikke er det hele du får kastet op.

Men øv hvor er det irriterende med sådan noget opkast....så kan man overhovedet bare ikke nyde sin graviditet.

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Ja man bliver jo nødt til at spise noget. Jeg kan også nemmest drikke, men tvinger mad i mig, selvom jeg ikke har den vildeste lyst til det. Men må være forfærdeligt at skulle kaste op, hver gang man har spist. Det kunne jo også tænkes at det ikke er al din mad du kaster op, sådan at du stadig får lidt. Hvis du ikke kaster galde op, så tror jeg faktisk at det ikke er det hele du får kastet op.

Men øv hvor er det irriterende med sådan noget opkast....så kan man overhovedet bare ikke nyde sin graviditet.

Jeg kaster også galde op.. Føj hvor er det grimt.. Det brænder nærmest i halsen på en.. 

Jeg er glad for det er sidste gang jeg skal være gravid... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.