Træthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.982 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Carina1977

Andre der lider af træthed?

Jeg er 7+4 og oplever jeg begynder at blive mere og mere træt, som dagene går. idag har jeg kun været vågen i omkring 5-6 timer. det er jo helt vanvittigt.

Håber snart den træthed forsvinder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Tropez

jeps du er ikke den eneste, nøj hvor var jeg bare træt i starten, synes egentligt jeg stadig er det dog knap så slemt som før, jeg følte bare slet ikke jeg kunne hænge sammen nogen dage 

Anmeld

19. januar 2011

Nynne88

Jeg er helt vildt træt.. Hele tiden. Sover omkring 8-9 timer om natten og bliver nød til at have 2-3 timer midt på dagen. Jeg havde slet ikke regnet med at jeg ville være så træt hele tiden. Føles som om jeg har konstant tømmermænd  hehe det er dog ikke tilfældet. Har du også kvalme/madlede?

Anmeld

19. januar 2011

SaNiNa

Nej du er bestemt ikke ene.

Jeg er træt 7-24  men sover ikke desværre ikke så meget for har så meget kvalme om aften/natten at det holder mig vågen.

Og så er Nicklas inde i en rigtig moar periode hvor det kun og kun er min som dur.

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Jeg er også enormt træt... Samtidig er kroppen også fordi jeg bruger så mange kræfter i løbet af hele dagen, pga. opkast.. 

Anmeld

19. januar 2011

Carina1977

Nynne88 skriver:

Jeg er helt vildt træt.. Hele tiden. Sover omkring 8-9 timer om natten og bliver nød til at have 2-3 timer midt på dagen. Jeg havde slet ikke regnet med at jeg ville være så træt hele tiden. Føles som om jeg har konstant tømmermænd  hehe det er dog ikke tilfældet. Har du også kvalme/madlede?

Ja jeg har kvalme hele dagen igennem. Jeg har heldigvis 7-9-13 undgået opkast indtil videre, lige bortset fra en enkelt gang, men det var pga. en pencillin pille.

Efter jeg havde sendt min søn i skole idag, lagde jeg mig til at sove igen, og sov fra kl. 8.30-13.30. det er jo helt vildt.

Anmeld

19. januar 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Jeg er også enormt træt... Samtidig er kroppen også fordi jeg bruger så mange kræfter i løbet af hele dagen, pga. opkast.. 

Åhh jeg føler virkelig med dig  var det også sådan i din sidste graviditet?

Jeg har kvalme hele dagen, men kaster ikke op endnu. denne her graviditet minder så meget om dengang jeg var gravid med Mark. Der havde jeg også kvalme ret tidligt og det endte ud med opkast fra uge 9 og indtil kort før jeg fødte. Jeg tabte 14 kilo under den graviditet. Nu må jeg se om det også bliver sådan denne gang

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Åhh jeg føler virkelig med dig  var det også sådan i din sidste graviditet?

Jeg har kvalme hele dagen, men kaster ikke op endnu. denne her graviditet minder så meget om dengang jeg var gravid med Mark. Der havde jeg også kvalme ret tidligt og det endte ud med opkast fra uge 9 og indtil kort før jeg fødte. Jeg tabte 14 kilo under den graviditet. Nu må jeg se om det også bliver sådan denne gang

Rigtig træls... Min graviditet med Julie var også sådan... 

Anmeld

19. januar 2011

Nynne88

Jeg kaster heller ikke op.. Heldigvis. Men jeg synes godt nok det tager hårdt på mig at være så træt og have kvalme hele tiden. Det må være særligt hårdt for dig når du har et barn i forvejen som også skal have kvalitetstid med sin mor. Herhjemme er det bare min kæreste som bliver lidt forsømt.

Anmeld

19. januar 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Rigtig træls... Min graviditet med Julie var også sådan... 

Puha jeg håber for dig at du snart slipper af med den opkast. Har du så tabt dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.