Øget tissetrang = symptom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Sphynxlover

Jeg har haft det sådan i perioder i flere år - meget ubehageligt men ingen graviditetstegn herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Amso

Jeg fik hurtigt øget tissetrang da jeg blev gravid. Kan ikke lige huske hvor hurtigt det var, men der gik ikke lang tid. Og skulle op mellem 3-7 gange om natten, indtil jeg måtte lade mig tørste om aftenen, for jeg kunne få en god natsøvn.

Men syntes du skal bede om at blive tjekket for blærebetandelse hos lægen. Det ikke altid det mærkes på samme måde at få/have blærebetændelse. Og hvis du er heldig at være gået hen og blive gravid, kan det sagtens gøre det slet ikke føles som sædvanlig.

Normalt får jeg feber og ryster når jeg har blærebetændelse, men lige da jeg blev gravid, havde jeg åbenbart blærebetændelse allígevel, og havde ingenting symptomer på det!!. Opdagede det først ved 1. lægebesøg i graviditeten. Og har haft det yderligere 4 gange under graviditet, og har intet mærket til det.

for at du er blevet gravid, men tag ned til lægen alligevel. Har du blærebetandelse, og kommer i behandling, mindsker du risikoen for at abortere tidligt, merkant..! Siger min læge i hvert fald.

Anmeld

27. februar 2012

Tanjadamgaard

Jeg fik også hurtigt en øget tissetrang, men som der står på nettet er det heldigvis normalt - selvom det er utrolig irreterende at man skal op flere gange om natten for at gå på toilettet. 

Men, men, men der kommer jo noget fantastisk ud af det, i den sidste ende  

Anmeld

27. februar 2012

mpr

Har haft noget der lyder til det du siger - havde lige haft blærebetændelse 3 gange i streg og troede det var endnu en omgang Men fik afvide der intet var og var ikke gravid...

Viste sig så bare til at jeg havde haft "formeget" sex så det havde påvirket min krop ved ikke om det evt kunne være en mulighed?

Anmeld

27. februar 2012

Truddi

Det var det første tegn jeg fik.. Skulle tisse ofte, og der kom ikke særlig meget af gangen.. :-) Var 4 uger henne på det tidspunkt.

Anmeld

27. februar 2012

ekebiv

Frøken J. skriver:

Hvor tidligt i jeres graviditet mærkede i øget tissetrang, hvis i overhovedet gjorde det?

Jeg har den sidste uges tid haft øget tissetrang. Sådan en irriterende måde. Der kommer ikke så meget ud, men føler næsten hele tiden jeg skal tisse. Har ikke andre symptomer der kunne tyde på blærebetændelse. Min urin er ikke "tåget" eller lugter sært, og jeg har ikke ondt når jeg tisser. Jeg skal bare tisse hele tiden.

Jeg har ikke andre symptomer på graviditet og har testdag lige om lidt, men man ved jo ikke.. Regner bestemt ikke med noget. Men ville bare høre om jeres erfaringer angående tissetrang og graviditet?

jeg vil anbefale dig at blive tjekket for blærebetændelse alligevel, det er tit jeg ikke har andre symptomer end tissetrangen )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.