Øget tissetrang = symptom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.816 visninger
15 svar
1 synes godt om
18. januar 2011

Frøken J.

Hvor tidligt i jeres graviditet mærkede i øget tissetrang, hvis i overhovedet gjorde det?

Jeg har den sidste uges tid haft øget tissetrang. Sådan en irriterende måde. Der kommer ikke så meget ud, men føler næsten hele tiden jeg skal tisse. Har ikke andre symptomer der kunne tyde på blærebetændelse. Min urin er ikke "tåget" eller lugter sært, og jeg har ikke ondt når jeg tisser. Jeg skal bare tisse hele tiden.

Jeg har ikke andre symptomer på graviditet og har testdag lige om lidt, men man ved jo ikke.. Regner bestemt ikke med noget. Men ville bare høre om jeres erfaringer angående tissetrang og graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Jarnsaxa

Har ingen erfaringer med det, men har det PRÆCIS på samme måde

Anmeld

18. januar 2011

Frøken J.

Jarnsaxa skriver:

Har ingen erfaringer med det, men har det PRÆCIS på samme måde

Det er bare irriterende, for hver gang jeg har tisset har jeg tisstrang igen, selvom jeg egentlig ikke rigtig skal tisse

Anmeld

18. januar 2011

Jarnsaxa

Secrets skriver:

Det er bare irriterende, for hver gang jeg har tisset har jeg tisstrang igen, selvom jeg egentlig ikke rigtig skal tisse

Præcis det samme her!!! Tisser virkelig tit, og der kommer næsten ikke noget ud. Føles bare som at jeg skal tisse hele tiden..

Anmeld

18. januar 2011

mathildemb

Secrets skriver:

Hvor tidligt i jeres graviditet mærkede i øget tissetrang, hvis i overhovedet gjorde det?

Jeg har den sidste uges tid haft øget tissetrang. Sådan en irriterende måde. Der kommer ikke så meget ud, men føler næsten hele tiden jeg skal tisse. Har ikke andre symptomer der kunne tyde på blærebetændelse. Min urin er ikke "tåget" eller lugter sært, og jeg har ikke ondt når jeg tisser. Jeg skal bare tisse hele tiden.

Jeg har ikke andre symptomer på graviditet og har testdag lige om lidt, men man ved jo ikke.. Regner bestemt ikke med noget. Men ville bare høre om jeres erfaringer angående tissetrang og graviditet?

Det er jeg først begyndt på indenfor de sidste par uger og jeg er i uge 35+2 nu. Men det er vist meget forskelligt hvornår det starter. Tror normalt det starter tidligere.

Anmeld

18. januar 2011

Hasselnødden

Sådan havde jeg det allersidst i graviditeten, det mente jeg nu ikke at tage så højtideligt - alt presser j på i den tid og det gjorde heller ikke ondt ved mig, det viste sig dog at det jeg troede var veer, da slimproppen gik 4.45 dagen efter min termin, viste sig at være blærebetændelse, så da jeg kom på fg havde jeg åbnet mig 1/2 cm  og der havde jeg immervæk lagt og sagt puuuuuuuust i sommerhuset fra kl. 10 om formiddagen til 2-3 tiden om natten...  og så var det bare en blærebetændelse... det var det så ikke tirsdag aften og jeg var 2 cm åben da jeg kom ind for anden gang og onsdag den 13. januar 2010 kom Elias så til verden 12.32

Anmeld

18. januar 2011

>>Carina<<

det var et af de første tegn hos mig :-) Så krydser fingre for dig / jer :-)

Anmeld

18. januar 2011

Frøken J.

Det er dejligt at høre jeres erfaringer, fortsæt endelig Det er nok bare tilfældigt, for jeg har jo ikke andre symptomer, men man ved aldrig..

Anmeld

18. januar 2011

AnneBJ

Sådan har jeg også haft det, helt fra omkring 3+0 hvor jeg endnu ikke vidste jeg var gravid... Har det stadig (31+3) og man vænner sig faktisk til det

Krydser for den er der

Anmeld

18. januar 2011

Frøken J.

AnneBJ skriver:

Sådan har jeg også haft det, helt fra omkring 3+0 hvor jeg endnu ikke vidste jeg var gravid... Har det stadig (31+3) og man vænner sig faktisk til det

Krydser for den er der

Det kan jo være! Håber jeg vænner mig til det. Det er mest irriterende om natten!

Og tak! Nu skal der testes om lidt.. Tror dog jeg venter til en dag eller to over testdagen, hvis min mens ikke kommer, med at teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.