Hvad er jeres taljemål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Aves.

MajaPiraya skriver:

Ja.. Du har måske ret. Men du vejer måske mere end jeg gør fordi du har mere muskelmasse? Jeg er nok mere fedt end muskler Desuden har du større bryster end mig. (Misundelsesværdige kropsmål du har!!! Aaaaargh )

Men det siges jo at et højt taljemål og livsstilssygdomme følges ad. At sukker og hurtige kulhydrater sætter sig på maven. Det føles lidt uretfærdigt for sådanne som mig

Men så længe den er under 80 er den jo fin nok.. jeg er kun 165 cm så mit skal jo være mindre hvis man ser mod din højde....har nu ikke så mange muskler, som jeg burde, slet ikke pt...

Vi må ud og løbe lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

132319

Mit er over 80, ved ikke præcis hvor meget 

Før jeg fik børn, var det 64 -Suk! 

Anmeld

20. juni 2011

matryoshka

Eva. skriver:

Men så længe den er under 80 er den jo fin nok.. jeg er kun 165 cm så mit skal jo være mindre hvis man ser mod din højde....har nu ikke så mange muskler, som jeg burde, slet ikke pt...

Vi må ud og løbe lidt...

Men hvad skal du bruge muskler til når du har de perfekte kvindelige mål?

Faktiskt løb jeg 12 km i sidste uge, 2 x 6 km, så taljen bliver i hvert fald ikke bredere! .... Håber jeg da.

Anmeld

20. juni 2011

Sakris

bum bum jeg har målene 84-67-94 (bryst-talje-hofte)...

Så jeg er en rigtig pære :-) Kan ikke se linket, da det er så gammelt. Findes artiklen endnu et sted, og hvad er normalen? 

Anmeld

20. juni 2011

tazz

Mit taljemål er over 80, men det har mest noget at gøre med, at mine mavemuskler er overtrænede, så de buler udad  Ifølge lægen skal jeg bare lade være med at træne dem, så falder de på plads igen, så det venter jeg spændt på

Anmeld

20. juni 2011

Pullemulle

102, 75, 99 - Bryst, talje, hofte.

Jeg er 188 cm høj og ifølge min BMI ligger jeg i toppen af normalvægten

Anmeld

20. juni 2011

Dinna88

Mit taljemål er 64

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.