Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MajaPiraya skriver: Ja.. Du har måske ret. Men du vejer måske mere end jeg gør fordi du har mere muskelmasse? Jeg er nok mere fedt end muskler Desuden har du større bryster end mig. (Misundelsesværdige kropsmål du har!!! Aaaaargh )Men det siges jo at et højt taljemål og livsstilssygdomme følges ad. At sukker og hurtige kulhydrater sætter sig på maven. Det føles lidt uretfærdigt for sådanne som mig
Ja.. Du har måske ret. Men du vejer måske mere end jeg gør fordi du har mere muskelmasse? Jeg er nok mere fedt end muskler Desuden har du større bryster end mig. (Misundelsesværdige kropsmål du har!!! Aaaaargh )Men det siges jo at et højt taljemål og livsstilssygdomme følges ad. At sukker og hurtige kulhydrater sætter sig på maven. Det føles lidt uretfærdigt for sådanne som mig
Men så længe den er under 80 er den jo fin nok.. jeg er kun 165 cm så mit skal jo være mindre hvis man ser mod din højde....har nu ikke så mange muskler, som jeg burde, slet ikke pt...
Vi må ud og løbe lidt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mit er over 80, ved ikke præcis hvor meget
Før jeg fik børn, var det 64 -Suk!
Eva. skriver: Men så længe den er under 80 er den jo fin nok.. jeg er kun 165 cm så mit skal jo være mindre hvis man ser mod din højde....har nu ikke så mange muskler, som jeg burde, slet ikke pt... Vi må ud og løbe lidt...
bum bum jeg har målene 84-67-94 (bryst-talje-hofte)...
Så jeg er en rigtig pære :-) Kan ikke se linket, da det er så gammelt. Findes artiklen endnu et sted, og hvad er normalen?
Mit taljemål er over 80, men det har mest noget at gøre med, at mine mavemuskler er overtrænede, så de buler udad Ifølge lægen skal jeg bare lade være med at træne dem, så falder de på plads igen, så det venter jeg spændt på
102, 75, 99 - Bryst, talje, hofte.
Jeg er 188 cm høj og ifølge min BMI ligger jeg i toppen af normalvægten
Mit taljemål er 64
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128