Hvad er jeres taljemål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

hehe... os mig..... sorry.....

jeg skal sætte den i 60-70 i stedet.... 

Jeg er 96, 64, 93... bryst, tajle og hofte....

pææææne mål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

twinny

Anonym skriver:

pææææne mål

hehe.... mange tak....

Anmeld

19. januar 2011

Kloster

Jeg har svaret 80-90 cm om taljen.

Jeg måler mig hver den første i måneden, så kan jeg følge lidt med i mit tab af cm, når jeg er på kur.

Jeg måler 98-82-100 (bryst-talje-hofte) Og på mine kun 158 cm, ligner jeg nok en lille frodig prop!

Anmeld

19. januar 2011

Hansen97

Hmm.. mit er placeret forkert... jeg er 179cm høj, vejer knap 72 kg og min mave måler lige over 80cm.. så irreterende...

Er gået i gang med Jillian Michaels Fitness Ultimatum til Wii så til sommer skulle jeg gerne være mindre og "shredded"

Anmeld

19. januar 2011

o0sus0o

jeg er hvis det bryst man starter med er det 89 64 81

er 180 høj

Anmeld

27. januar 2011

StineW

Normalvis er mine mål :  Bryst 100 cm ( 75 F ) , talje 67 cm, hofte 97 cm. Før jeg blev gravid denne gang vejede jeg 67 kg BMI 20,9.

Jeg fik målt min fedt % til 16,2 så den var noget lav ( normal for kvinder 21 - 32 % ) men det er fordi jeg løber ret meget, når jeg ikke har bækkenløsning ; )

Knus Stine.

Anmeld

20. juni 2011

matryoshka

Er klar over at det er en gammel tråd, men ville faktiskt stille det samme spørgsmål!

Jeg måler normalt ca. 73 cm om taljen, her til aften måler jeg freakin' 78 cm!!!

Skide irriterende at føle sig tyk.. Er normalvægtig, men kunne godt tabe mig 7-8 kg og stadig ligge indenfor normalen. Er 168 cm og vejer 61 kg. Alle kvinderne i min familie har tendens til at lagre fedt på maven, har ikke store bryster, stor mave, lille hofte tynde ben. Fuck hvor ville jeg ønske jeg kunne få en timeglas-figur!

Hvad gør i får at opnå en lille talje? 65-67 cm er drømmen!!

Anmeld

20. juni 2011

Aves.

Er klar over at det er en gammel tråd, men ville faktiskt stille det samme spørgsmål!

Jeg måler normalt ca. 73 cm om taljen, her til aften måler jeg freakin' 78 cm!!!

Skide irriterende at føle sig tyk.. Er normalvægtig, men kunne godt tabe mig 7-8 kg og stadig ligge indenfor normalen. Er 168 cm og vejer 61 kg. Alle kvinderne i min familie har tendens til at lagre fedt på maven, har ikke store bryster, stor mave, lille hofte tynde ben. Fuck hvor ville jeg ønske jeg kunne få en timeglas-figur!

Hvad gør i får at opnå en lille talje? 65-67 cm er drømmen!!

Man kan vel næppe gøre så meget...det handler jo om ens bygning...men nogle mener at en hulahop ring kan hjælpe på det..

Jeg er endda lavere og tungere end dig og mindre taljemål...så det er jo virkelig forskelligt..

Anmeld

20. juni 2011

camilla28

for bredt

Anmeld

20. juni 2011

matryoshka

Eva. skriver:

Man kan vel næppe gøre så meget...det handler jo om ens bygning...men nogle mener at en hulahop ring kan hjælpe på det..

Jeg er endda lavere og tungere end dig og mindre taljemål...så det er jo virkelig forskelligt..

Ja.. Du har måske ret. Men du vejer måske mere end jeg gør fordi du har mere muskelmasse? Jeg er nok mere fedt end muskler Desuden har du større bryster end mig. (Misundelsesværdige kropsmål du har!!! Aaaaargh )

Men det siges jo at et højt taljemål og livsstilssygdomme følges ad. At sukker og hurtige kulhydrater sætter sig på maven. Det føles lidt uretfærdigt for sådanne som mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.